Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: "Son of Stitch n' Bitch" - Debbie Stroller

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321

    "Son of Stitch n' Bitch" - Debbie Stroller

    Søde Zep bad mig lave en lille "boganmeldelse" af denne bog, og det gør jeg da gerne.

    Jeg stødte på bogen på biblioteket, og den kan HELT sikkert anbefales.
    Der er både strikkeprojekter og hækleprojekter på tøj og tilbehør til mænd og drenge. Og alle projekterne er testet OG godkendt af drenge og mænd.

    Projekterne har alle et moderne twist og mange sjove detaljer. Debbie Stroller har ikke selv lavet alle mønstrene, men har samlet dem, og hun skriver i et fantastisk levende og morsomt sprog.

    Minusset ved bogen er, at den kun findes på engelsk. Men hvor der er en vilje er der jo en vej, så man kan jo nemt få oversat de enkelte overskrifter, hvis man virkelig gerne vil lave nogle af tingene i bogen.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Du har ihvertfald fristet mig til at prøve at finde den på biblio Har du "afprøvet" nogle af opskrifterne i virkeligheden? Min erfaring med mænd hæhæ og hjemmestrik er, at de generelt ikke bryder sig om de store overraskelser. Allerhelst vil de selv vælge, hvad og hvilke farver, det skal være, hvis altså de er til strik overhovedet. Så måske burde jeg i virkeligheden sende gemalen på biblio efter den, så han kan få et lille indblik i herlighederne og måske falde for noget
    og Julemor

  3. #3
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Den bog må aflures :-))) Tak for anmeldelsen

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Du har ihvertfald fristet mig til at prøve at finde den på biblio Har du "afprøvet" nogle af opskrifterne i virkeligheden? Min erfaring med mænd hæhæ og hjemmestrik er, at de generelt ikke bryder sig om de store overraskelser. Allerhelst vil de selv vælge, hvad og hvilke farver, det skal være, hvis altså de er til strik overhovedet. Så måske burde jeg i virkeligheden sende gemalen på biblio efter den, så han kan få et lille indblik i herlighederne og måske falde for noget
    Nej, jeg fik ikke afprøvet opskrifterne, for selvom jeg klart synes at bogen kan anbefales, så var de sjoveste opskrifter på strikkede ting, og jeg kan ikke strikke...æv

    Men jeg tror at det er en god idé at senden manden afsted efter den selv
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Den bog må aflures :-))) Tak for anmeldelsen
    Så lidt da...og JA, den er helt klart værd at låne og kigge i.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg fik ham til at søge efter den på de bornholmske biliotekers sider De havde den ikke... Så kiggede han lige hos Amazon istedet, hvor de havde den til godt 6 engelske pund og der bestilte han den så istedet Sååååå nu ved han, at den eksisterer
    og Julemor

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Jeg fik ham til at søge efter den på de bornholmske biliotekers sider De havde den ikke... Så kiggede han lige hos Amazon istedet, hvor de havde den til godt 6 engelske pund og der bestilte han den så istedet Sååååå nu ved han, at den eksisterer
    Hi hi...godt trick at sætte ham til at lede selv Men det var da også et rigtigt godt tilbud: kun 6 pund....så kan det jo næsten ikke betale sig ikke at købe den
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •