Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Små bryllupsideer

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    25 Oct 2007
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    188

    Små bryllupsideer

    Så mangler jeg ekspres hjælp fra alle I skønne rokkere.
    Har en kollega som skal giftes sådan lidt i hemmelighed. Vi er dog alle informeret på vores arbejdsplads, men hans familie/venner vil først få det afvide, når de bliver inviteret til fest efterfølgende.
    Jeg vil rigtig gerne nå at lave nogle små hyggelige bryllupsoverraskelser til ham, da han er en super kollega, jeg holder meget af.
    Jeg har fået sted og tidspunkt af vide, så jeg har bestemt, at jeg vil overraske dem, når de kommer ud fra vielsen - lidt ris og flag og måske lidt hjerter på bilen ... en flaske champange og et par glas - hvad kan jeg ellers finde på??
    Der må helst ikke være de store forberedelser, da vielsen allerede finder sted i weekenden.
    Håber I er smækfyldte med ideer.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    En kurv med hank, hvor champagnen og glassene kan stå, og så fyld den op med frugt, jordbær, kirsebær, vindruer og så de lidt mere eksotiske som kærlighedsfrugt, ananaskirsebær, måske en melon o.s.v.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    25 Oct 2007
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    188
    GOD ide´ det kunne også se rigtig godt og lækkert ud :o)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2008
    Geografisk sted
    Nord for Varde - 6880
    Indlæg
    136
    Til vores bryllup fik vi en sangskjuler som var lavet som en lille købmandskurv, hvori der var et par billeder af os i vores bryllupstøj, taget da vi kom ud fra kirken - det var helt vildt fedt at kunne se os selv i vores bryllupstøj samme aften, i stedet for at skulle vente

    Nu skriver du selvfølgelig ikke noget om du skal med til festen, men måske kan du komme med dem i en ramme senere, hvis du ikke skal med eller hvis du ikke skal have en sang med
    Norby

    Medlem af Krea-vest

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    25 Oct 2007
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    188
    Citat Oprindeligt indsendt af norby Se meddelelser
    Til vores bryllup fik vi en sangskjuler som var lavet som en lille købmandskurv, hvori der var et par billeder af os i vores bryllupstøj, taget da vi kom ud fra kirken - det var helt vildt fedt at kunne se os selv i vores bryllupstøj samme aften, i stedet for at skulle vente

    Nu skriver du selvfølgelig ikke noget om du skal med til festen, men måske kan du komme med dem i en ramme senere, hvis du ikke skal med eller hvis du ikke skal have en sang med
    Det skal foregå på rådhuset og de skal kun have 2 vidner med lørdag, så det bliver total surprise, at jeg står udenfor, når de er færdige. Godt at du dog lige mindede mig om, at jeg skal huske kameraet :o) Vi kollegaer er ikke "på fest" med hinanden, så det er alene en lille hyggelig overraskelse.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •