Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 27

Emner: endnu en taske

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2009
    Geografisk sted
    6870 Ølgod
    Indlæg
    441
    Waauuww!!
    Team-work med super flot resultat! : )

  2. #12
    lis ai Gæst
    Jamen det er da så en meget flot fejl med det bånd. Og skønt når Maja laver det hårde arbejde
    Hvis du syr taskens lynlås på maskine lige som mig (fordi jeg er lidt doven) er det en god ide at investere i en trykfod til skind og sætte overtransportøren til (hvis du har sådan en på maskinen) så kan den bedre tygge sig igennem lagene.

  3. #13
    lucseb Gæst
    hold da op den er flot. og et stort arbejde. hvilken str. har du brugt til ledene?

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Dem med overtransportøren. Der må jeg vist lige have fat i brugsanviningen ;-) Og teflon fod. Hvorfor tænkte jeg ikke på det ?? Har den jo til at ligge fra da jeg syede punge i skind.

    Vores tern er 9 x 19,5 cm store. Ellers følte jeg ikke der kom motiver nok med fra bladet af. Men et dumt valg da jeg var nødt til at købe bogbinderplast til at sætte på for beskyttelse. Bredeste tape var for smal. Så næste gang vi skal bruge blade bliver de max 8 brede ;-)

  5. #15
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Dem med overtransportøren. Der må jeg vist lige have fat i brugsanviningen ;-) Og teflon fod. Hvorfor tænkte jeg ikke på det ?? Har den jo til at ligge fra da jeg syede punge i skind.

    Vores tern er 9 x 19,5 cm store. Ellers følte jeg ikke der kom motiver nok med fra bladet af. Men et dumt valg da jeg var nødt til at købe bogbinderplast til at sætte på for beskyttelse. Bredeste tape var for smal. Så næste gang vi skal bruge blade bliver de max 8 brede ;-)
    Du kan sagtens bruge den brede tape på 8 cm. Den skal bare dække den del af dit papir der vender ud, når det er foldet. Resten af papiret bliver jo alligevel foldet ind og gemt. Jeg bruger aldrig andet.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Hmm allle steder jeg har spurgt mig for er den bredeste jeg kan få 5 cm !! Hvor får man den på 8 cm for ja. Den havde da været fuldt anvendelig - når lige man får taget på det for det er da godt nok noget arrigt skrammel at sidde med ;-)

  7. #17
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Hmm allle steder jeg har spurgt mig for er den bredeste jeg kan få 5 cm !! Hvor får man den på 8 cm for ja. Den havde da været fuldt anvendelig - når lige man får taget på det for det er da godt nok noget arrigt skrammel at sidde med ;-)
    UPS! Ups Det var da lidt mørkt da jeg skrev om den 8 cm brede tape -Janneha.
    Den er selvfølgelig 5 cm; Men den er da super alligevel og mere ser man jo ikke af papirstrimlen, når den er foldet.

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Det må jeg lige forsøge mig med for jeg syntes det vi sad med der var 6 cm var det smalleste vi kunne bruge til de 9 cm brede for at være sikker på alt papir var dækket ind når der var foldet.
    Vores papir var 9 x 19,5 og vores "tape" 6 x 15

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    25 Oct 2007
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    188
    Super flot taske - den er PIGESEJ :o)

    Har du købt sådan en nittetang-dims og er det til at finde ud af at nitte hankene på??


  10. #20
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    85
    nu sidder jeg og er ved at prøve at lave sådan en taske men er blevet usikker på hvad gør man ved den når man har syet den sammen skal man give den noget lak eller noget andet for at gøre den blank???

    håber nogen kan hjælpe mig

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •