Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 30

Emner: Er lige blevet færdig...

  1. #1
    Elise Gæst

    Smiler Er lige blevet færdig...

    med en lille bold 7 cm diameter og en gavepose af gardinrestestof. Har fået nogle gardinrester forærende lige i denne bredde og hvad skal man så bruge det til - ja, gaveposer er en god ide istedetfor at bruge papir.
    Og så er Lene god til at hækle de små blomster, så der kom lige 3 på den ene side
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2009
    Geografisk sted
    6870 Ølgod
    Indlæg
    441
    En rigtig sød gavepose! : )

  3. #3
    Elise Gæst
    Tak - bolden bliver sammen med nogle flere af samme slags en gave til børn på krisecentrene.

  4. #4
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Elise Se meddelelser
    Tak - bolden bliver sammen med nogle flere af samme slags en gave til børn på krisecentrene.
    Hejsa søde
    din bold blev da bare super god, dejligt du laver nogle flere.

  5. #5
    lis ai Gæst
    De ser da rigtig godt ud både bold og pose.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Super arbejde En bold som denne var mit første og egentlig eneste bekendtskab med patchwork verdenen som stor pige i skolen og jeg har siden lavet noget stykker, for den er bare dejlig. Gaveposen er en super idé istedet for papir!! Måske en idé til årets julegaver rundt omkring..
    og Julemor

  7. #7
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Super arbejde En bold som denne var mit første og egentlig eneste bekendtskab med patchwork verdenen som stor pige i skolen og jeg har siden lavet noget stykker, for den er bare dejlig. Gaveposen er en super idé istedet for papir!! Måske en idé til årets julegaver rundt omkring..
    Ja ZEP lige præsis den gavepose er bare super og ja hvorfor ikke til julegaver også, den bliver et hit hihih bruger dem jo selv i stor stil for tiden

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jep Lene... - så skal du bare hækle julehjerter til dem istedet, for gardinstoffet er stadig super til formålet Det er en super idé Elise!
    og Julemor

  9. #9
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Jep Lene... - så skal du bare hækle julehjerter til dem istedet, for gardinstoffet er stadig super til formålet Det er en super idé Elise!
    det er da en god ide med julehjerter ZEP jeg må i tænkebox til at lave dem små

  10. #10
    Elise Gæst
    Ja, ZEP, det er da en supergod idé....jeg kan jo bruge det samme stof, hvis ikke der er noget, der er mere juleagtigt....og så små hjerter - super!!

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •