Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 30 af 30

Emner: Er lige blevet færdig...

  1. #21
    Elise Gæst
    Ja, bolden er håndsyet - det kræver faktisk ikke større tålmodighed at sy patchwork end at hækle, brodere og lave alt mulig andet håndarbejde....men vi er jo forskellige og kan lide forskellige slags håndarbejde.
    Jeg syr mest på maskine, men kan også godt lide at have lidt at sy i hånden.

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Elise Se meddelelser
    Ja, bolden er håndsyet - det kræver faktisk ikke større tålmodighed at sy patchwork end at hækle, brodere og lave alt mulig andet håndarbejde....men vi er jo forskellige og kan lide forskellige slags håndarbejde.
    Jeg syr mest på maskine, men kan også godt lide at have lidt at sy i hånden.
    Du har nok ret i at det ikke kræver mere tålmodighed, men mine sy-resultater bliver klart flottere på maskine end i hånden....for der kan jeg selv bestemme farten...hi hi, jeg er lidt af en motorbølle på symaskine-pedalen

    Kan iøvrigt rigtig godt lide din signatur....jeg er nok selv lidt af en "stof-misbruger"
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Øj de der små hjerter, kan da nok bruges til mange ting Så er der taget hul på julen Nålepuderne er rigtig søde - og ligner så også puder istedet for alt muligt andet sjovt
    og Julemor

  4. #24
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Øj de der små hjerter, kan da nok bruges til mange ting Så er der taget hul på julen Nålepuderne er rigtig søde - og ligner så også puder istedet for alt muligt andet sjovt
    Ja Zep julen skal jo forberedes i god tid så det er ikke spor for tideligt

  5. #25
    Elise Gæst
    Nu har jeg efterhånden syet 12 bolde men I skal også lige se de grydelapper og kurveservietten jeg hurtigt fik syet i sidste uge til en veninde. Hun ønskede sig grydelapper til campingvognen....og da hun så kurveservietten, måtte den lige med oveni....
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    De er søde. Dem bliver man i godt humør af.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #27
    lenemormeinild Gæst
    du fik taget billed af dem inden de forsvandt hjemmefra de bliv da rigtig fine dine grydelapper

  8. #28
    Elise Gæst
    Nu har jeg i alt syet 20 bolde og i dag fandt jeg lige et meget nemt mønster på en lille Ipod-taske som jeg har afprøvet - jeg er lidt i tvivl om længden på snoren, der skal omkring halsen - har lavet den 50 cm.
    Jeg har ikke sat nogen lukkemekanisme i, men overvejer en alm. tryklås.....
    Hvad synes I - er det noget som små piger vil kunne bruge?
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #29
    Elise Gæst
    Nogen, der har set mit indlæg ovenfor?

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Citat Oprindeligt indsendt af Elise Se meddelelser
    Nu har jeg i alt syet 20 bolde og i dag fandt jeg lige et meget nemt mønster på en lille Ipod-taske som jeg har afprøvet - jeg er lidt i tvivl om længden på snoren, der skal omkring halsen - har lavet den 50 cm.
    Jeg har ikke sat nogen lukkemekanisme i, men overvejer en alm. tryklås.....
    Hvad synes I - er det noget som små piger vil kunne bruge?
    De er søde dine små tasker. Længden på snoren ved jeg ikke helt med. Lukningen kan være tryklås eller måske velcro?
    Mvh. Mormal.

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •