Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 19 af 19

Emner: Guldfisk i et vinglas. ja kan man det.??

  1. #11
    nette strik Gæst
    Jeg havde tænk mig den skulle have hængt i en lille fiske stang, men mon ikke den ide var bedre til en lystfisker. Jeg skal og et stykke glas skårret til morgen så forsvinder plastik pinden.

  2. #12
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Den er da bare skøøøn.
    Jeg vil dog foreslå, at du næste gang bruger den magiske løkke så fyldet ikke kan ses ved munden og så hækler en fiskemund udenpå.
    Nej det er med vilje, jeg har lavet hulet, munden står altid åben på en guldfisk.

  3. #13
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Nej det er med vilje, jeg har lavet hulet, munden står altid åben på en guldfisk.
    Det var derfor jeg synes du skulle ha` hæklet munden på bagefter, så den stadig var åben uden at fyldet kom frem.
    Håber ikke du opfatter det som kritik; Men kun som et forslag, da jeg jo ellers synes fisken er vidunderskøn.

  4. #14
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Det var derfor jeg synes du skulle ha` hæklet munden på bagefter, så den stadig var åben uden at fyldet kom frem.
    Håber ikke du opfatter det som kritik; Men kun som et forslag, da jeg jo ellers synes fisken er vidunderskøn.
    Nej nej jeg modtager gerne kritik, synes nu bare den ser natur tro ud da munden jo står åben og dener jo hvid og lidt slimet i munden, så jeg synes det ligner godt nok.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Det er en genial god ide og jeg er vildt benovet over din tålmodighed med at hækle med sytråd, for det er da godt nok noget pillearbejde

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    12 May 2010
    Geografisk sted
    Fur
    Indlæg
    102
    den er bare så sød din guld fisk. Her på Fur er vi vilde med fisk vi har dem over det hele om sommern som en udfordring til vores turister, Vi har nu i 3 år haft fisk over det hele og alle synes det er en super god ide. og din fisk er bare så god at det godt kan være at jeg går vider med den til vores kunstforening.
    Jeg er desvære skriveordblind men håber at i kan læse det jeg skriver ellers sig til

  7. #17
    nette strik Gæst

    det er okay

    Citat Oprindeligt indsendt af Havfruen Se meddelelser
    den er bare så sød din guld fisk. Her på Fur er vi vilde med fisk vi har dem over det hele om sommern som en udfordring til vores turister, Vi har nu i 3 år haft fisk over det hele og alle synes det er en super god ide. og din fisk er bare så god at det godt kan være at jeg går vider med den til vores kunstforening.
    Jamen det er bare helt okay, det er vel derfor vi viser hinanden vores ideer. for at andre kan bruge og videre udvikle dem. God fiske sommer til jer på Fur. Jeg har så mange ideer, men ikke tid nok til at udførre dem.

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Hækle i sytråd ?? LÆgger du en dobbelt flere gange så eller ? det er godt nok noget tyndt fint noget. Hvad nål bruger du ?

    Sød fisk. HÅber den vakte lykke

  9. #19
    nette strik Gæst

    Nål nr.0,60

    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Hækle i sytråd ?? LÆgger du en dobbelt flere gange så eller ? det er godt nok noget tyndt fint noget. Hvad nål bruger du ?

    Sød fisk. HÅber den vakte lykke
    Ja fisken vakte vild jubbel.Han syntes den var vældig sjov.
    Jeg hækler i sytråd lige fra rullen. har prøvet med 2 tråde det synes jeg ikke om.
    Ja det bliver meget småt det jeg laver, med synes det går lidt bedre og hurtigere,efter en del øvelse. Har mange ideer tll hvad jeg skal have prøvet af i sytråd. evt. også julepynt, lige nu er det små sommerfugle. på str med en 1 krone.
    Det kræver godt lys, jeg kan best når jeg sider ude i solen. Har ellers lige fået nye briller.
    Er på arbejde lige nu så i dag bliver det ikke til det store håndarbejde, men pindene er altid med, hvis nu der er 5 min.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •