Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 37 af 37

Emner: Marknos blomstertørklæde... ???

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    167
    Blomsten-Pia jeg har opskriften men i følge den skal garnet brydes efter hver blomst og derefter hækles sammen. Kan de ikke hækles sammen med det samme? Jeg har lidt svært ved helt at finde teknikken til det. Derfor spøger jeg her inde men tak for linket.
    Varme rokke-kram
    Connie

  3. #33
    lis ai Gæst
    Du kan hækle dem sammen i spidserne ved at hækle 1 km fra den ene stjernespids over i den anden og så fortsætte den stjerne du er igang med.
    Men det kræver at du har overblik over mønstret.

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    167
    Hej lis ai

    Det vil jeg prøve. Det er nok bare mig men jeg har lidt svært ved at se hvordan jeg kommer igang med næste blomst. Jeg laver en blomst og en km i det ene hjørne - fint nok så lang så godt men hvad så? Jeg skal jo starte næste blomst med at hækle rundt inden fra midten og ud - hvordan kan jeg det når den hænger sammen med den anden blomst? Måske er det mig der ikke helt forstår konceptet.
    Varme rokke-kram
    Connie

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    Indlæg
    338
    må jeg også godt ¨låne¨ den oversatte opskrift
    knus lykke

  6. #36
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Connie Se meddelelser
    Hej lis ai

    Det vil jeg prøve. Det er nok bare mig men jeg har lidt svært ved at se hvordan jeg kommer igang med næste blomst. Jeg laver en blomst og en km i det ene hjørne - fint nok så lang så godt men hvad så? Jeg skal jo starte næste blomst med at hækle rundt inden fra midten og ud - hvordan kan jeg det når den hænger sammen med den anden blomst? Måske er det mig der ikke helt forstår konceptet.
    Du er desværre nødt til at bryde garnet for hver blomst og hæfte ende.
    Det kan ikke lade sig gøre på anden måde. Men du kan som sagt godt hækle den næste blomst på og behøver ikke vente til du har en stak.

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    167
    Ævævæv det var netop det jeg havde håbet på at undgå. Nå men så er der ikke andet for end gå i krig med blomster og nål.
    Varme rokke-kram
    Connie

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •