Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Optælling til fonde

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Optælling til fonde

    Jeg sidder her og skal til at søge fonde om penge til mere strømpegarn, vi skulle jo nødig gå tom for det.

    Som led i ansøgningerne bruge jeg at fortælle hvor mange strømper vi har udleveret det sidste år, og hold fast 2009 blev der udleveret

    1516 par strømper fra jer kære varmestuestrikker

    Her i 2010 hvor sæsonen for udleveringer knapt er begyndt, er der allerede udleveret 460 par

    Det er slet ikke så slemt at lave kontor arbejde når man ser sådanne tal
    I er bare gode er i

    Og jeg kan fortælle vi allerede er begyndt at pakke til den her sæson, der er pakket 180 par sokker der skal afsted i Oktober til 2 steder på Lolland.. foreløbigt, der er flere strømper på depotet, de bliver pakket snart, de skal også afsted til faste aftager på Lollandså strik endelig videre, der ligger allerede 2 ansøgninger.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Thomas' mormor Gæst
    Pu ha, godt det ikke er mig der har strikket alle strømperne. Det har vi nemlig "folk" til hos varmestuestrikkerne, og de har været sokkeflittige. Jeg er stadig i opvarmningsfasen til strømpepindene.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Optælling til fonde

    godt gået - bare der nu ikke går ål i de strømper
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Flot at SÅ mange sokker har fået ben at gå på

    Thomas' Mormor - duuuue kan jo også prøve at strikke dem på rundpind med magic loop...
    og Julemor

  5. #5
    lenemormeinild Gæst
    holddaop hvor er det mange strømper der er blevet strikket sidste år.
    Og hvor er jeg glad for at jeg nu kan få styrret min lyst med at strikke strømper i de perioder hvor jeg ikke har lyst til at strikke noget andet også kan de jo lige så godt gøre gavn hos nogle der har brug for dem

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112
    Det er der helt vildt at vi sammen kan strikke så mange par strømper på et år. Synes også vi er nået et godt stykke i år
    Der lige et kæmpe til alle varmestuestrikkerne.

    Kunne være lidt sjovt at få at vide hvor mange huer, vanter osv. vi ellers har fået strikket det sidste år. Har du tid til at lave en sådan optælling Hundeuld?
    Bogormen


  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Ja, Bogormen! Der kan jeg bedre være med. For det er ikke så få huer, halstørklæder, halsedisser, pandebånd/ørevarmere og håndledsvarmere, jeg har lavet.

    Med hensyn til sokker, så når jeg nok ikke jer andre til sokkeholderne.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hundeuld: Hvor mange varmestuestrikkere er der egentlig? Findes der en oversigt over det?
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Sidst jeg forsøgte at tælle op var vi 391 nu er der kommet 3 her på det sidste så ca 394.
    Hvorfor vi ikke har det nøjagtige tal er fordi der er mange der strikker under en af varmestuestrikker, jeg har kendskab til 7 personer der strikker, som 1 så aflevere, en anden har 5 strikker under sig osv. så derfor er det lidt svært at sige det helt nøjagtig antal..Så er der skabvarmestuestikkerne - nabostrikkerne og depotstrikkerne med så mange men stå stille så vi kan tælle dem, det kan jeg ikke få dem til, men jeg er yderst taknemlig for hver en maske der bliver strikket
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Sidst jeg forsøgte at tælle op var vi 391 nu er der kommet 3 her på det sidste så ca 394.
    Hvorfor vi ikke har det nøjagtige tal er fordi der er mange der strikker under en af varmestuestrikker, jeg har kendskab til 7 personer der strikker, som 1 så aflevere, en anden har 5 strikker under sig osv. så derfor er det lidt svært at sige det helt nøjagtig antal..Så er der skabvarmestuestikkerne - nabostrikkerne og depotstrikkerne med så mange men stå stille så vi kan tælle dem, det kan jeg ikke få dem til, men jeg er yderst taknemlig for hver en maske der bliver strikket
    Tihi...nej det virker også som en flok der kan være svær at holde styr på Men det er da også en del så. Og det er et virkeligt flot stykke arbejde der bliver lavet.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •