Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Vendte kædesting?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197

    Vendte kædesting?

    Jeg har overtaget en masse gamle broderier fra min mor og Bedstemor, og dem vil jeg jo gerne gøre færdige.
    Derfor er jeg stødt ind i at skulle sy vendte kædesting. En søgning på Google hjalp mig desværre ikke så meget - fandt ud af det måske er det samme som koralsting, men dem kunne jeg heller ikke finde noget på ;-)
    Det er et mønster fra Clara Wæver og der er også anvendt alm. kædesting.
    Så hvis der er nogen der kan hjælpe med hvad vendte kædesting er, så hører jeg meget gerne fra jer
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  2. #2
    klasus Gæst
    lu' det ikke være dette http://inaminuteago.com/stitchdict/s...inreverse.html jeg har lært det at kende som baglæns kædesting!??

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Det kunne det jo sikkert godt være Jeg har selv ikke rigtigt prøvet at brodere andet end korssting og stikke/langsting, så jeg er lidt på bar bund.
    Men efter navnet at dømme, giver det vel okay mening at det bare er kædesting der vender den anden vej - men hvorfor syr man så ikke bare fra den anden side?
    (som sagt, er helt uvidende her, så det er et seriøst spørgsmål ;-) )

    Og tak :-)
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •