Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 39

Emner: Sæt hank på flettet papir taske

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Hvor er din taske blevet flot!

    Så vidt jeg kan se er den med firkantet bund. -Hvordan har du lavet dén? Og er det stadig bare 'almindelige' ringe af foldet og flettet papir, du sætter på?

    På min største taske har jeg også bare brugt en cykelslange som hank. Nittet fast.
    Mvh. Mormal.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Tak ... Tænkte nok jeg skulle hen i den retning. vil trævle hobbyforretninger igennem for dette så... altså læder dimser ;-)) For den gode Maja kan næsten ikke vente længere på sin Olivia-taske ;-)

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2010
    Geografisk sted
    middelfart,fyn
    Indlæg
    33
    det er godt nok en fin taske

  4. #14
    lucseb Gæst
    spørger dumt, men hvorfor kalder du dem olivia taske? laver dem også selv med pakke tape men har ikke prøvet at sætte hank på. hvad er bedst at bruge hvis det er nitter

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Fordi den er lavet af min datters brugte "olivia" blade ;-)

    Jeg fik fat i nogel nitter i en hælebar der var 12 til 13 mm lange. De kan LIGE gå men må heller ikke være kortere og hvor man kan skaffe dem længere ved jeg ikke.
    Min egen overvejer jeg at sætte fast ved at slå snørehuller (ringe) i 4 steder på hver påsats og så nærmest binde dem fast med lædersnøre

  6. #16
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lucseb Se meddelelser
    spørger dumt, men hvorfor kalder du dem olivia taske? laver dem også selv med pakke tape men har ikke prøvet at sætte hank på. hvad er bedst at bruge hvis det er nitter
    Jeg bruger nitter på mellem 7 og 9 mm alt efter hvor mange lag papir og skind de skal igennem. Jeg køber dem i forretninger der handler med læderværktøj.

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    16 Feb 2009
    Geografisk sted
    midtjylland
    Indlæg
    9
    Hvordan har du syet fór i? er det bare stof?

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Jeg har ikke foer i mine. Det er ikke nødvendigt med mindre du skal bære rundt på løse hårnåle eller kanppenåle ;-).
    Tasken bliver tæt nok i sig selv hvis man strammer godt til når ringene syes sammen.

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    10 Jun 2010
    Geografisk sted
    fyn
    Indlæg
    1
    Hanken på min taske, er sat på med geværskruer. Meget nemt og enkelt at lave.

  10. #20
    Rysse Gæst
    Må jeg ikke se din taske og måske fortælle mig, hvad en geværskruue er.

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •