Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 48

Emner: Hvad har jeg gang i - nu med billeder :)

  1. #21
    lenemormeinild Gæst
    Super med en hue der bare ser fin ud uden at varme det er jo modernet med hovedpynt Men den varmer da ørene

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Den er jo perfekt til en person med såkaldte "dreadloks", hedder de ikke de, de der lange filtrede totter nogen har alle steder på hovedet?

    Kan lige se for mig, hvordan de kan stritte ud alle vegne

    Men flot er den.

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak skal i have, men den varmer altså lige så meget som en almindelig hue Det hvide pelset forneden er samojede hunde garn, og den kant er lige så stor som et pandebånd, så varm er den sjovt nok
    Sidst redigeret af hundeuld : 31-07-2010 kl. 11:45
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #24
    Dorit Gæst

    Den er lige mig!!!!

    Ved du hvad ...jeg strikke masser af huer, jeg har en hue jeg knus elsker....den jeg en gang fik af dig ....den i oldemors ruder....ud over den kan jeg ikke bäre en hue ....jeg får fnatt det ser ud til at jeg har lus når jeg har hue på hovedet....men det er helt enkelt for at jeg ikke får luft ind til hårbunden.....og når så mit eksem bliver for varmt så klör det

    men helt ärligt käre frue det må da osse lige väre en hue der passer dig....for med alle de ideer i hovedet bliver du da nöd til at lade nogen sive ud en gang i mellem og det kan de da ikke i en tät hue

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Du er da ganske utrolig med alle de fede designs du ryster ud af ærmet

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af Dorit Se meddelelser
    Ved du hvad ...jeg strikke masser af huer, jeg har en hue jeg knus elsker....den jeg en gang fik af dig ....den i oldemors ruder....ud over den kan jeg ikke bäre en hue ....jeg får fnatt det ser ud til at jeg har lus når jeg har hue på hovedet....men det er helt enkelt for at jeg ikke får luft ind til hårbunden.....og når så mit eksem bliver for varmt så klör det

    men helt ärligt käre frue det må da osse lige väre en hue der passer dig....for med alle de ideer i hovedet bliver du da nöd til at lade nogen sive ud en gang i mellem og det kan de da ikke i en tät hue

    Tror du virkelig det kan stoppe dem, jeg har i 100 vis af ideer, og de tumler rundt i hoved på mig, jeg får først fred for dem, når der er lavet en

    Dejligt du kan bruge din hue endnu Dorit, den har da efterhånden mange år på bagen
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Værsegod så er der en opskrift http://www.hundeuld.dk/huer/hueindex.html
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg synes, du skal kalde den søstjerne, Søannemone eller åkande. Et af de navne ville passe godt til den.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    Ih, hvor er den sjov og fin.
    Mvh. Mormal.

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Citat Oprindeligt indsendt af MissScarlett Se meddelelser
    Du er da godt nok en herlig kreativ/opfindsom dame, den kunne godt ligne en kongekrone.
    Ja det ville jeg go også sige
    og Julemor

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •