Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 17 af 17

Emner: Forslag til camping i Sdr.Jylland/Als ??

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    Bevtoft
    Indlæg
    90
    Vi ligger på en skøn campingplads med en dejlig strand Gammelbro camping
    i Årøsund, 12 km. fra Haderslev
    - medlem af Krea Syd

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    4621 Gadstrup
    Indlæg
    114

    Hundevaccine

    Citat Oprindeligt indsendt af Ejlskov Se meddelelser
    Hundene skal vaccineres mod rabies - så kan de få et hundepas hos dyrlægen.
    Jep har jeg også fundet ud af, :-) vores gamle hund er vaccineret men vi kan ikke nå det med den nye så vi bliver nødt til at holde ferien i Danmark denne gang. Gør sikkert heller ikke noget, det ser jo ud til at der er rigtig mange fine steder.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    4621 Gadstrup
    Indlæg
    114

    Ja vandudsigt

    Citat Oprindeligt indsendt af jettefb. Se meddelelser
    Vores nabo har lige været en uge på en campingplads der hedder http://www.lillebaeltcamping.dk/index.htm der var de så glad for at være at de lod campingvognen være. Og tager derned igen i nogle dage. Det skulle være et meget smukt sted.
    Den ligger på Als.
    ser ud til at være i orden. Men vi er jo ikke nemme :-( Som jeg ser pladsen ka vi ikke komme til at ligge så vi både får vandudsigt og eftemiddags/aftensol ?? Måske tar jeg fejl.? Men prisen på pladsen er lige vores pengepung :-)

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af nanse Se meddelelser
    Som jeg ser pladsen ka vi ikke komme til at ligge så vi både får vandudsigt og eftemiddags/aftensol ?? -)
    Så bliver du nok nødt til at campere ved Vesterhavet - det er dér solen er over vandet om eftermiddagen og aftenen
    I den østlige del af Sønderjylland må du vænne dig til at solen og havudsigten hører sammen med morgenmaden - men det er heller ikke så tosset sku' jeg hilse og sige

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    4621 Gadstrup
    Indlæg
    114

    Tænkte det nok

    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    Så bliver du nok nødt til at campere ved Vesterhavet - det er dér solen er over vandet om eftermiddagen og aftenen
    I den østlige del af Sønderjylland må du vænne dig til at solen og havudsigten hører sammen med morgenmaden - men det er heller ikke så tosset sku' jeg hilse og sige
    sku ha hørt efter i geografi timerne i stedet for at sidde og strikke

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af nanse Se meddelelser
    sku ha hørt efter i geografi timerne i stedet for at sidde og strikke
    Nåja, i disse GPStider er det jo også vigtigere at være god til at strikke

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    4621 Gadstrup
    Indlæg
    114

    Vi endte på Lærkelunden :-)

    Så er vi hjemme igen. Vi endte på Top camp Lærkelunden ved Gråsten.

    En 4- stjernet campingplads som slet ikke var så dyr endda på trods af de 4 stjerner. ( det var blevet lavsæson )

    Skøn plads med udsigt ud over Flensborg Fjord, jeg VAR i vandet i fjorden, men kunne ha valgt kyllinge løsningen, der var nemlig swimmimgpool - indendørs.

    Der var fine muligheder for cykelture, og vores hunde var vældig begejstrede for gendarmstien.

    Vejret var noget blandet, spørg lige om kæresten var sur over meeega regn den ene dag.. Det havde jeg lidt svært ved at være sur over, så fik jeg da strikket og hæklet på nogle af mine UFOER som var medbragt til netop kedelige regnvejrsdage

    Jeg travede slotshaven ved Gråsten slot tynd, GOSH en masse skønne stauder , når jeg kigger ud i min egen have nu er der ikke mange farver ... ( kom lige til at aflive en masse af mine dahlia i vinter :-( )

    Næste gang vi skal i det område må vi bestemt til en af de skønne pladser på ALS --- hvor er I heldige jer der bor derovre :-)

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •