Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Når i linker på rokken.dk

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Når i linker på rokken.dk

    Så læs venligst dette:

    Link til andre hjemmesider
    Det ikke tilladt at reklamere i forummet, da det strider mod rokken.dk´s idegrundlag.
    Hverken for din, andre firmaers hjemmeside/r, onlineshop eller kommercielle produkter.
    Du kan have et link til din egen hjemmeside i din profil.

    Det er naturligvis tilladt at anbefale andre et produkt, hvis der bliver spurgt efter det.
    Du må også linke til kommercielle sider, i det omfang,
    at det drejer sig om at hjælpe en bruger der har spurgt efter hjælp.

    Rokken.dk er ikke en reklameplads, som brugerne kan benytte til egne initiativer uden forhåndsgodkendelse af rokken.dk.
    Ønskes en reklameaftale kontaktes Rokken.dk på webmaster@rokken.dk
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Vil det sige at det ikke længere er i orden at gøre opmærksom på gode tilbud?

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er i orden
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Thomas' mormor Gæst
    Jo Inge K, gode tilbud må gerne deles med os andre rokkere. Men du må f.eks. ikke fortælle, at der er kommet en ny garnbutik på xxxvej i yyyby. Det er reklame.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas' mormor Se meddelelser
    Jo Inge K, gode tilbud må gerne deles med os andre rokkere. Men du må f.eks. ikke fortælle, at der er kommet en ny garnbutik på xxxvej i yyyby. Det er reklame.
    Åh pyha...for jeg var lidt bange for, at jeg nok var en af dem der er kommet til at komme med gratis reklame-links
    Og det er jo helt klart, at der skal penge i kassen her på Rokken for at støtte varmestuerne

    Nu vi er ved det emne, kan jeg lige høre, bliver der også indkøbt stof, eller bliver der kun indkøbt garn til garncentralerne? Jeg tænker på, hvad nu hvis man ikke er varmestuestrikker, men varmestuesyer? For jeg er klart bedre på en symaskine, end jeg er med hæklenålen.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Lige nu bliver der kun indkøbt strømpegarn, alt andet nyt garn vi har er doneret at firmaer, der er simpelhen ikke penge til det , håber snart det bliver anderledes når vi skal til at sælge vores bog og butikken bliver lidt mere kendt udenfor vores egne rækker
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    891
    Hvordan bliver jeg tilmeldt som varmestuestrikker?
    venlig hilsen
    Anni Jensen

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Skriv du en PB til Rita hun er tovholder for sit område, så hjælper hun
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Lige nu bliver der kun indkøbt strømpegarn, alt andet nyt garn vi har er doneret at firmaer, der er simpelhen ikke penge til det , håber snart det bliver anderledes når vi skal til at sælge vores bog og butikken bliver lidt mere kendt udenfor vores egne rækker
    Ok, det lyder godt
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •