Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 67

Emner: strikkeringe .

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Den lille af træ passer i størrelse til mine hænder.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    uggerslev
    Indlæg
    110
    Hej jeg har fundet på you tube hvordan man laver en rund flad grydelab, med forkortede rækker der er også en masse andre ting (sokker). det ser ret spændende ud. http://www.youtube.com/watch?v=gpdlI...eature=related håber i kan bruge det. mange hilsner vibeke.

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Tak for det link, Vibeke Skau!
    Jeg vidste ikke, at man også kan strikke sådan på ringen. Så nu har jeg lært noget nyt. Og endda vendestrik (næsten ligesom med strikkepinde)!!

    Det er vist ikke så godt lige i øjeblikket, at jeg få flere nye ideer! For det første har jeg en masse jeg skal have færdigt og jeg har også nogle huslige ting, der skal være i orden til på fredag. Men når jeg får tid, vil jeg prøve denne nye metode.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2008
    Geografisk sted
    Ringkøbing
    Indlæg
    80
    Citat Oprindeligt indsendt af vibeke skau Se meddelelser
    Hej jeg har fundet på you tube hvordan man laver en rund flad grydelab, med forkortede rækker der er også en masse andre ting (sokker). det ser ret spændende ud. http://www.youtube.com/watch?v=gpdlI...eature=related håber i kan bruge det. mange hilsner vibeke.
    Tak for linket, sikken en masse videoer der er at studere

    Ærger mig over jeg ikke fik købt den aflange da jeg var i en butik der havde dem, men dengang vidste jeg heller ikke hvordan den skulle bruges. Er stadig ny i strikkeringenes kunst
    Når du strikker giver du dig selv tidens gave Hvad hånden former, er åndens spor.

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    uggerslev
    Indlæg
    110
    Ja er det ikke skrækkelig at være kreativ ? jeg kan ikke få nok og jeg tror at det gør mit liv rigtig godt at leve. mange hilsner vibeke.

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2008
    Geografisk sted
    Ringkøbing
    Indlæg
    80
    Citat Oprindeligt indsendt af vibeke skau Se meddelelser
    Ja er det ikke skrækkelig at være kreativ ? jeg kan ikke få nok og jeg tror at det gør mit liv rigtig godt at leve. mange hilsner vibeke.
    Jo det er forfærdeligt

    Synes det er rigtig sjovt at strikke på ringen og om ikke jeg i nat da jeg vågnede, begyndte at tænke på hvordan var det nu lllliiiiige hun strikkede de der vrangmasker. Det er helt fjollet at det følger én om natten også
    Når du strikker giver du dig selv tidens gave Hvad hånden former, er åndens spor.

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Hun gør det nok på samme måde, som jeg beskrev i den anden tråd "Quick knit".
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Hvordan går det med din strikkeringsstrikning, Enelvest? Jeg kunne godt lære dig at strikke vrang og også at strikke et halstørklæde på en aflang strikkering, så det bliver mangen til det, jeg laver (ens på begge sider).
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #50
    flasch4 Gæst
    i denne uge har ALDI nogle fine sæt med strikkeringe til børn
    jeg har købt 2 sæt til julegaver og de er rigtig gode
    koster ca 40 kr

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •