Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 65

Emner: Tulipandugen - en føljeton

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    198

    Dag 11

    Det ER altså dejligt at strikke kunststrik. Surt jeg ikke har 8 arme så jeg kunne have gang i 4 arbejder på én gang hehe.

    Jeg fik jo pillet op og er nu kommet tilbage til udgangspunktet og lidt videre. Jeg har valgt at brede dugen ud i et enkelt område, så I bedre kan se mønstret - det inde mod midten kender I jo efterhånden alligevel. Det kan være jeg lægger et nyt billede ind her senere på dagen, for når jeg har skrevet dette vil jeg sætte mig til at strikke.
    Knus fra
    MG
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hjemmestrikkede strømper er en kærlighedserklæring

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Spændende af følge udviklingen. Det ser rigtig godt ud. Døgnet har stadig for få timer til det kreative

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Uha nu fik du spisen med ....
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    198

    De næste par dage

    Der går lige et par dage inden jeg kommer på nettet igen - jeg tager lige en impulsiv tur til nordjylland - mine forældre har sommerhus deroppe. Forhåbentlig er der sket rigtig meget når jeg vender tilbage til min computer igen.
    Knus MG
    Hjemmestrikkede strømper er en kærlighedserklæring

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Rigtig god ferie..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #26
    lul1971 Gæst
    Det ser bare rigtig flot ud. En dag vil jeg altså også prøve....se nogle flotte sjaler her:
    http://www.elann.com/freepatterns.asp

  7. #27
    gbh Gæst

    tulipandug

    Hej

    Hvor er det en smuk dug.Min mor strikkede også duge og servietter,da hun kunne se.Selv har jeg ikke tålmodigheden til det.det bliver til bluser og dukketøj,for det meste
    solskinshilsener fra Grete

  8. #28
    mutti Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af MetteG Se meddelelser
    Der går lige et par dage inden jeg kommer på nettet igen - jeg tager lige en impulsiv tur til nordjylland - mine forældre har sommerhus deroppe. Forhåbentlig er der sket rigtig meget når jeg vender tilbage til min computer igen.
    Knus MG
    Rigtig god ferie, og god strikkelyst. (bdm) Jeg kan godt forstå at du er glad for at strikke kunststrik, jeg har også en svaghed for det.

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    198

    Dag 14 - i sommerhus

    Hej igen alle
    Dejligt at være hjemme. Den miniferie var ikke en ubetinget succes (min far kan være en sur ondskabsfuld gammel mand, og det skulle gå ud over mig denne gang) MEN
    Jeg fik strikket en del . Det begynder at knibe med pladsen på rundpinden - der er efterhånden over 750 masker på en omgang, og fremskidtene bliver mindre og mindre synlige, da der skal strikkes så mange masker for at man kan se en omgang.
    Her kan I se hvor langt jeg var nået igår ved middagstid:

    Knus fra MG
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hjemmestrikkede strømper er en kærlighedserklæring

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Vordingborg - Sydsjælland
    Indlæg
    162
    Citat Oprindeligt indsendt af MetteG Se meddelelser
    Det begynder at knibe med pladsen på rundpinden - der er efterhånden over 750 masker på en omgang,
    Når jeg strikker duge eller store sjaler fordeler jeg maskerne på flere pinde - så synes jeg det glider nemmere
    Birdie4760
    nu osse med strikkemaskine

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •