Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 65

Emner: Tulipandugen - en føljeton

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Indlæg
    286
    ja det er ret surt af mangle en maske, for så ved man at man skal mindst 2 omgange tilbage, da hveranden omgang er ret og det plejer ikke være ret-omgangen man laver fejl i.
    jeg sidder selv og piller op, da jeg opdagede jeg manglede en maske...
    SURT SURT.
    nå men fortsat god arbejdslyst,glæder mig til at se den færdig
    hilsen Tina

    hvad skal jeg nu finde på

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    198

    Dag 4

    Jeg fik lavet en del igår, men det er svært at vise for det meste sidder jo rynket sammen på rundpinden. Jeg kan fortælle at radius på dugen nu er ca. 14 cm.
    Lige nu er mønsteret gennemskueligt, hvilket gør det meget lettere at gå til og til at huske mens jeg strikker. Jeg er allerede begyndt at tænke over om mon ikke min mor alligevel kunne bruge sådan én når jeg er færdig med denne . Jeg holder godt øje med hende når jeg viser hende denne dug når den er færdig.
    Knus fra
    MG
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hjemmestrikkede strømper er en kærlighedserklæring

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jaaaa sejt du er kommet så langt....

    Og hold du bare med "mor" jeg er næsten sikker på hun falder for sådan en dug...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    198

    Dag 5, 6 og 7

    Jeg fik ikke strikket igår - havde en laaang og hård dag på jobbet, men er da nået lidt videre. Det ser nu ikke ud af meget når jeg sammenligner med de tidligere billeder. Jeg kan fortælle at radius nu er ca. 19 cm - ved ikke om man kan se udviklingen.
    Knus fra MetteG
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hjemmestrikkede strømper er en kærlighedserklæring

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Man kan fint se du er kommet videre, nu er der spids på buen.., jeg syntes godt nok du har fart på..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    Gertrud Gæst
    Super flot arbejde MetteG

    Måske jeg også en dag skulle forsøge mig med en dug, for de er jo pæne.
    Knus fra Gertrud.

  7. #17
    mutti Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af MetteG Se meddelelser
    Jeg fik ikke strikket igår - havde en laaang og hård dag på jobbet, men er da nået lidt videre. Det ser nu ikke ud af meget når jeg sammenligner med de tidligere billeder. Jeg kan fortælle at radius nu er ca. 19 cm - ved ikke om man kan se udviklingen.
    Knus fra MetteG
    Det er bare så spændende at følge med i hvordan det går, og det ser rigtig flot ud.

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    198

    Dag 8

    Åhhnej KRIISE
    Der er flere masker end der burde være til den nye afdeling af mønsteret. Jeg ved godt der kun er én vej frem... og det er tilbage..pil op pil op pil op ...suk. Ska altså lige tage mig sammen
    Hjemmestrikkede strømper er en kærlighedserklæring

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    198

    Krisen gennemlevet

    Hehe - jaeee.. jeg kan kun lokke mere - for det er altså lige så sjovt som det ser ud til (bortset fra når man skal pille op!). Der er næsten hele tiden noget nyt - en ny del af mønsteret dukker op, og det kan være rigtig svært at lægge dugen fra sig, for man MÅ bare se hvordan de næste omgange kommer til at se ud.

    Jeg fandt fejlen og har pillet 6 omgange op suk. Grunden til at jeg ikke opdagede fejlen tidligere er at omgangene fra fejlen og til nu har været ret ukompliserede, så jeg troede jeg kunne lade være med at tælle - hmm gad vide om jeg lærte noget????

    Vender tilbage når der er nyt at vise frem
    Knus MG
    Hjemmestrikkede strømper er en kærlighedserklæring

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Frem og tilbage er lige langt, og vi bliver allesammen kloger af dine indlæg, så den næste der laver sådan en dug, vil altid tælle..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •