Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Blandingmaleri med rå Kaffebønner og ristet kaffebønner

  1. #1
    annepia Gæst

    Blandingmaleri med rå Kaffebønner og ristet kaffebønner

    Hejsa

    Når ikke jeg sysler med syning, så nyder jeg tiden ved at skabe forskellige malerier, det er som regl blandingmalerier for nyder at skabe noget inge andre gør. Selv om mange teknikker jo en eller anden måde er ens, så vil det altid være en helt speciel måde de bliver skabt på.

    Dette blandingsbillede var et jeg skulle bruge i en afsluttende eksamen på mit pædagogstudie i juni månede, ret specielt men også et som gav mig en ny viden om de muligheder der åbnes op for når der arbejdes med denne maleri form.

    Kaffemaleri - Kopi.jpg

    Det er med til at jeg får en indre ro, men er samtidig med til at nye kreationer bliver til.



    hilsen

  2. #2
    Tut Gæst
    flot maleri. Sikke en tålmodighed der skal til for at sætte alle de kaffebønner sammen.

    fra Tut

  3. #3
    nette strik Gæst
    god ide. Kanon ide også noget børn kan være med til, vil jeg tro.



    Du limer og maler ik ?
    Sprayer du lak på tilsidst.?

    Hilsen Nette.

  4. #4
    annepia Gæst

    Gibsgaze, decoupage og folkart maling

    Mange tak for de dejlige ord

    Først former jeg kaffeplantet i gibsgaze direkte på lærredet, herefter maler jeg den i folkart akrylmaling, samt baggrunden i den farve der nu ønskes. Til sidst decoupageer jeg rå kaffebønne, ristet kaffebønner samt grov og fint kværnet kaffe på - dette er med limlack....

    Jo det er noget der kan skabes sammen med børn, dog vil jeg anbefalde at det er med klubbørn, da mindre børn nok ikke har lige så stor en tålmodighed...

    Det var en utrolig spændende måde at skabe et maleri på, dels fordi det er anerledes og der skulle også tænkes godt for at det hele skulle lykkes.




    mange hilsner

  5. #5
    Birgitma Gæst
    Flot og anderledes billede.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •