Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: sælskind nogen ide hvad kan bruges til ???

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Det gør jeg, men ikke så tit - kun hvis jeg har brug for noget bestemt, som kun bliver godt i skind. Jeg har syet mokasiner, luffer og huer i lammeskind og tasker, punge og bælter i kærnelæder. Lige pt har jeg kun et par meget slidte kamikker og en rød læderrygsæk som jeg syede i juleferien 2000 og som stort set har været med mig rundt hver eneste dag lige siden. Men jeg skal huske at lægge et foto ind næste gang jeg har noget færdigt.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Å ja vil du det, det vil da være så rart, og meget gerne med lidt oplysninger om martriale du bruger..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Å ja vil du det, det vil da være så rart, og meget gerne med lidt oplysninger om martriale du bruger..
    Det kan du lige regne med at jeg vil

  4. #14
    malina74 Gæst

    sælskind

    Jeg har syet en del i sælskindsrester men er desværre løbet tør for det nu så er på udkig efter noget mere... har syet sutsko og tasker og en lille sæl. har en del billeder af det men ikke lige liggende på min pc så jeg kan ligge ind lige nu men kan prøve og finde det frem og ligge ind.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •