Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Mønster ud fra egen tegning

  1. #1
    MillaPiien Gæst

    Spørgsmål Mønster ud fra egen tegning

    Hej allesammen

    Jeg er ny her på rokken, men jeg elsker alt det kreative. Jeg har nogle 3D tegninger, som jeg har lavet, som jeg godt kunne tænke mig at få syet til bamser. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan jeg kan få lavet et mønster, der får det til at ligne Mest af alt, ligner det en flad fodbold, når jeg er færdig

    Er der nogen, som har nogle tekniker til, hvorsan man kan forme ens søde tegning til de flotteste bamse? Hvordan får man lige de rigtige mønstre? Skal man tegne bamsen fra flere vinkler eller hvordan?

    Håber på hjælp, da det kunne være så fedt at få lavet en bamse selv til min lille dreng

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af MillaPiien Se meddelelser
    Hej allesammen

    Jeg er ny her på rokken, men jeg elsker alt det kreative. Jeg har nogle 3D tegninger, som jeg har lavet, som jeg godt kunne tænke mig at få syet til bamser. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan jeg kan få lavet et mønster, der får det til at ligne Mest af alt, ligner det en flad fodbold, når jeg er færdig

    Er der nogen, som har nogle tekniker til, hvorsan man kan forme ens søde tegning til de flotteste bamse? Hvordan får man lige de rigtige mønstre? Skal man tegne bamsen fra flere vinkler eller hvordan?

    Håber på hjælp, da det kunne være så fedt at få lavet en bamse selv til min lille dreng
    Først: Rigtig hjerteligt velkommen til Rokken

    Det er desværre lidt svært at hjælpe, når man ikke rigtigt har set tegningerne.
    Men hvis jeg forstår dig rigtigt, så er dit problem at få de syede bamser til at virke ligeså tredimensionelle som dine tegninger? For bamsen skal være en tro kopi af tegningen?

    Hvis det bare drejer sig om at få syet en bamse, så findes der jo en del mønstre på bamser, der minder om build-a-bear bamserne. Både Stof og stil har et bamsemønster, og Ingelise har også et.
    Så umiddelbart ville jeg bare bruge et af dem som grundmønster, og så give bamsen sit særpræg ved at lave lidt om på detaljerne

    Håber det hjalp dig lidt.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #3
    lillebi Gæst

  4. #4
    MillaPiien Gæst

    Hej

    Tak for svar :) Vil med det samme se linksene dem igennem :)

    Ja, det var nemlig min mening, at bamsen skulle ligne min tegning. Har fået syet en, ud fra et mønster, som jeg tilpassede min figur, en gris, men den kunne ligne en hvilken som helst gris. Ved ikke hvordan jeg giver den specielle kendetegn.

    MVH Camilla

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •