Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Mønstre til dukke ca 23 cm

  1. #1
    susja Gæst

    Mønstre til dukke ca 23 cm

    Jeg har købt en dukke i Netto, ca 23 cm. Jeg kan ikke lige umiddelbart finde mønstre til tøj til den. Er der tilfældigvis nogen der ved hvor jeg kan finde mønstre til den? Eller evt hvilken dukke den passer tøj med?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    25 Nov 2009
    Geografisk sted
    8464 Galten
    Indlæg
    64
    Skulle der være nogen der har opskrifter, vil også jeg gerne bede om en kopi. Jeg har også købt en dukke i Netto..

  3. #3
    Inger1 Gæst
    Det nemmeste vil være at gå på biblioteket, der findes masser af bøger til dukker i alle størrelser.

    Inger

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Jeanne Thøgersen Gæst

    2 stk

    jeg ar købt 2 stk både en bleg og en solbrændt - de er rigtig nuttede

  6. #6
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af susja Se meddelelser
    Jeg har købt en dukke i Netto, ca 23 cm. Jeg kan ikke lige umiddelbart finde mønstre til tøj til den. Er der tilfældigvis nogen der ved hvor jeg kan finde mønstre til den? Eller evt hvilken dukke den passer tøj med?

    Hejsa jeg syntes den ligner chou chou som er 21 cm og der sidder jeg lige med hendens verden nr 49 2003 der er der nogle opskrifter i som nemt kan forvandles til flere hvis man er lidt kreativ

    Så hvis du vil have opskrifterne så send en pm til mig

  7. #7
    susja Gæst
    Hæ hæ, jeg tænkte nok jeg ikke var den eneste der var faldet for de dukkerJa tak Lenemormeinild - sender dig en pb

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •