Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: en rigtig god ide her i varmen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    16 Jan 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    85

    en rigtig god ide her i varmen

    nu hvor vi har haft sådan nogle dejlige dage... elsker jeg at sidde udenfor og læse, men syntes det har været lidt svært da jeg også gerne ville strikke eller lave andre kreative ting uden for...

    så jeg jeg den ide at gå på biblioteket og låne et par lyd'cder af den bog som jeg var begyndt på og så har jeg lagt dem på en mp3'er og så hører jeg de bøger jeg gerne ville have læst for så imens kunne jeg strikke og hækle..

    kæresten syntes det er tossede men jeg hygger mig nu med det alligevel

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    22 Mar 2012
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    10
    Lydbøger og podcast er fantastiske og jeg lytter til dem hver dag! Man kan blandt andet låne lydbøger gratis over nettet igennem bibliotekerne og podcast kan man finde i itunes.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det er da en god ide. Min far lånte også lydbøger (på kassettebånd) på biblioteket. Og når han hørte dem, så sad jeg gerne ved siden af og lyttede med mens jeg strikkede/hæklede.

    Lige nu hører jeg min radio mens jeg laver noget. Det er også hyggeligt.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    24 Jul 2012
    Geografisk sted
    Skælskør
    Indlæg
    8
    Jeg hører også lydbøger, jeg plejer at låne dem på CD'er på Biblioteket. For det meste er de fine nok, men desværre er der sommetider dybe ridser i, så de ikke kan afspilles. Det er ret irriterende hvis man er nået et godt stykke ind i en spændende bog Det slipper man så for hvis man downloader over nettet/ podcast

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    23 Jul 2012
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    136

    prøv også

    Det er også en mulighed at hente dem via nettet på netlydbog.dk....de er i en meget bedre kvalitet...

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja og jeg kan ikke engang få det skidt jeg har købt til at virke... tror jeg tager det med over på hoved depotet en dag hvor der er nogen af jer, så kan vi måske få det møg igang...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •