Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: hjælp til progam

  1. #1
    anjashobby Gæst

    hjælp til progam

    Hej
    Jeg har designer 1 og er total nybegynder.....
    Så derfor dette begynder spørgsmål...
    jeg ved man kan hente gratis broderier nogen steder har prøvet men kan ikke åbne dem? Ved de skal åbnes i hus??? Men er det nok at købe embird programmet eller skal man have husqvarnas egne programmer???
    Håber der en der kan svarer

  2. #2
    dytbåt Gæst
    Jeg har godt nok en lidt ældre maskine, men det er da en Husqvarna

    Jeg bruger ViP Customizing og Digitizing og så har jeg måttet invisterer i en ny Reader/writer 3D Organizer. For jeg bruger kort til min maskine, som jeg kan overskrive igen og igen.

    Jeg går eks. på AnnTheGran som jeg syntes er god. Vælger så de gratis download, men man skal jo have en kode.

    HAr du en dims til at sætte i din symaskine, jeg tror den hedder en dongle, den skal man jo da huske ellers kan man ikke åbne.

    HAr du ikke fået programmer med til din symaskine?

    Mere forviret, godt, så bare spørg igen

  3. #3
    anjashobby Gæst
    ja bestemt mere forvirret.... der var et par disketter med men ikke lige nogen med det navn du nævner????

  4. #4
    the_dane Gæst
    Embird er alletiders program og til en billig penge. Der er så mange muligheder med det. Jeg er super glad for det. Her kan du jo konvertere til dine HUS filer (der findes og nogle gratis programmer til at konvertere til de forskellige filarter, som er udmærkede).
    Jeg har selv en Janome, hvor jeg kan nøjes med Embird, hvis jeg ville, mener også at have hørt det samme om Husqvarna. Jeg konverterer gerne en for dig så du kan prøve. Jeg har dog også et program fra Janome, hvor jeg også kan digitisere.

    God fornøjelse.

  5. #5
    anjashobby Gæst
    tja tak for tilbudet the dane men jeg gik lige lidt amok på kurset og købte hus proffesionel program(av av det gjorde ondt i pengepungen) og ikke nok med det byttede jeg min designer 1 diskette til en designer usb.....

  6. #6
    trudi59 Gæst
    Hej
    Jeg købte mig en Platinum 950 for nogle mdr. siden,
    samt et 3D Embroidery System (m. tilhørende dongle) og med den kan jeg åbne filer bl.a. hos AnnTheGran..
    ________
    Hilsen
    trudi59

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    23
    jeg gik lige lidt amok på kurset og købte hus proffesionel program(av av det gjorde ondt i pengepungen) og ikke nok med det byttede jeg min designer 1 diskette til en designer usb..... Skriver du.

    Jeg kunne desværre ikke deltage på det kursus så,jeg glæder mig til at høre om hvad du mere har fået ud af dit kursus.
    Hilsen Sofie

  8. #8
    anjashobby Gæst
    uha sofie det var bare for kanon lækkert og jeg vil sige hvis de laver et kursus til skal du bestemt tage med. Vi fik syet forskellige kit og gennemgik lidt om programmer og trykfødder og jeg har lært rigtig meget samt lært nogle dejlige piger at kende som man også kan udveksle erfaring med. Skal nok se om jeg ikke kan få lagt billeder ind af det jeg har syet men det er altså ikke så pænt men det er jo også første gang jeg prøvede det.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    23
    Har du så også lært at bruge pc programmet?, så du kan udnytte hele maskinen.
    God søndag til jer alle
    /Sofie

  10. #10
    anjashobby Gæst
    ja lidt af det gik vi jo igennem men der er stadig meget at lærer og glæder mig til jeg har lidt tid til at sidde mig ned og lege med den.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •