Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 37

Emner: Hold jeres børn fra mig!!

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Aug 2008
    Geografisk sted
    silkeborg
    Indlæg
    206
    super dejlige ting og det er ikke at kimse af sådan en nabo der kommer med gaver til den bette.
    Mimi K jensen

  2. #12
    Jeanne Thøgersen Gæst

    Biks a la Biks

    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Takker mange gange for alle roserne

    Jamen baby-futterne lavede jeg lidt på slump. Snuppede lidt herfra og derfra, så det vel efterhånden endte med at blive eget design (er ikke helt god til at følge opskrifter, for de er aldrig helt som jeg vil have dem, og så må jeg jo lave dem selv ;o)
    Kan du ikke bikse et par mere sammen og skrive ned hvad du miksbikser løbende dingdaladangdung så er der en lille opskrift vi andre kan følge :-)

  3. #13
    Christina Gæst
    Ih, hvor er det nogle fine ting, du har lavet, bubbihund!

    Venlig hilsen

    Christina.

  4. #14
    lenemormeinild Gæst
    dine fine gaver er da en drøm at få for de nybagte forældre, der er da intet så skønt som en gave der er brugt tid på

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Kan du ikke bikse et par mere sammen og skrive ned hvad du miksbikser løbende dingdaladangdung så er der en lille opskrift vi andre kan følge :-)
    Hi hi, tjo, spørgsmålet er bare om jeg kan genskabe dem

    Og jeg takker endnu engang for alle Jeres roser
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    26 Jul 2009
    Geografisk sted
    Fyn, 5762
    Indlæg
    307
    - søde ting du har lavet. Sikke da en heldig familie, der modtager sådan en kurv.
    Mvh. Mormal.

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af mormal Se meddelelser
    - søde ting du har lavet. Sikke da en heldig familie, der modtager sådan en kurv.
    Tak ...men det er jeg opdraget til at man gør Jeg har altid været vant til at min mor køber små barselsgaver til naboer, kollegaer osv. Bare en lille ting (for det er jo tanken der tæller) og det har min søster og jeg så taget til os. Der skal jo så lidt til at glæde andre
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    Så søte de var.

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    25 Oct 2007
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    188
    super dingelingdong søde ting. Er også selv typen, der kan gå helt amok i sådan nogle situationer. For mig er der ikke noget bedre end at give gaver - ISÆR hjemmegjorte.

    Er netop i mail korrespondance for at købe mønsteret til converse skoene, men det driller lidt for jeg skal have overført udenlandsk valuta - skulle du ligge inde med mønsteret, så betaler jeg gerne dig for den istedet??

    Knus Lælle

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Takker for roserne

    Citat Oprindeligt indsendt af Lælle Se meddelelser
    super dingelingdong søde ting. Er også selv typen, der kan gå helt amok i sådan nogle situationer. For mig er der ikke noget bedre end at give gaver - ISÆR hjemmegjorte.

    Er netop i mail korrespondance for at købe mønsteret til converse skoene, men det driller lidt for jeg skal have overført udenlandsk valuta - skulle du ligge inde med mønsteret, så betaler jeg gerne dig for den istedet??

    Knus Lælle
    Jamen mønstret kan du få gratis her:

    http://crochet-mania.blogspot.com/20...p-booties.html

    (Og hvis engelsk er for bøvlet, så skal jeg nok hjælpe med oversættelsen) - men gå ind og se hendes videotutorial på YouTube, der kan du følge hende mens hun laver dem.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •