Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 37

Emner: Hold jeres børn fra mig!!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321

    Blinker Hold jeres børn fra mig!!

    Hi hi, jeg er gået helt over gevind

    Min søsters nabo/genbo...etellerandet...har lige fået en datter. Og min søster nævnte, at hun ville smutte forbi dem en af dagene for at aflevere en lille barselskurv med vaskeservietter, en body og andre babysmåting.

    DET SKULLE HUN ALDRIG HAVE SAGT!!

    For selvom jeg ikke aner hvem disse mennesker er, så spurgte jeg fluks: "Skal jeg lave en rangle til bebs?" (nærmest som en narkoman med abstinenser)

    "Tjo, jo, det tror jeg da de vil blive glade for"

    Og bingbalading, biksede jeg en blomsterrangle sammen til dem...men men men NU KAN JEG IKKE STOPPES!!

    For jeg kunne jo ikke bare stoppe dér!! Så nu har jeg fået lavet en blomsterrangle (opskriften er min egen og ligger her på Rokkens download), en totalt retrolilla hage/savlesmæk (opskrift fra Slyngebarn) og et par futter af eget design, til et barn jeg overhovedet ikke kender!! (og bemærk lige at blomsten på futterne matcher farven på hagesmækkens bindebånd - man kan jo godt være en fint påklædt bebs ;o)

    Og jeg er ikke engang sikker på at jeg kan stoppe nu!! (for jeg har et godt øje til de der babyfutter, der ligner en converse sko - og jeg ved at faren til bebsen er fodboldtræner, så det er jo oplagt)

    MEN HOLD JERES BØRN FRA MIG!! Ellers risikerer I at de bliver overdænget med hjemmebiksede ting fra mig

    Men her er hvad jeg har fået bikset sammen (foreløbigt)

    Billede0258.jpgBillede0261.jpgBillede0265.jpg
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #2
    molliemus Gæst
    Sikke nogle fine ting du har lavet
    Jeg ville da rigtig gerne have kendt dig da mine unger var små
    Jeg er sikker på forældrene bliver rigtig glade - især ranglen er rigtig fin og bedre for en lille baby i starten

  3. #3
    Tina Gæst
    Sikke da nogle skønne ting du har hæklet.
    Babyskoene er da bare for nuttede

    Det skal nok bringe glæde hos de nybagte forældre

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2008
    Geografisk sted
    5471 Søndersø
    Indlæg
    146
    Nej,hvor sødt. Er helt vild med hagesmækken og futterne.
    Jeg er lige blevet færdig med babytæppet "det hele kongerige" (min søster skal føde først i september. Og jeg skal lave et par trøjer med huer til. Og hagesmækker. Jeg laver til både pige og dreng, kender ikke køndet Så jeg kender det med at gå helt amok.
    Men det er da godt nok flot af dig, når du slet ikke kender barnet.
    Mange strikkehilsner fra jettefb

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    30 Sep 2008
    Geografisk sted
    St.Heddinge
    Indlæg
    45
    Hvor har du fundet opskriften på skoene. De er bare for søde!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2009
    Geografisk sted
    6870 Ølgod
    Indlæg
    441
    En herlig gang "biks". : )

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Hvis ikke man blvier rørt og glad over en "ukendt" vil bruge tid på at lave så fine ting til ens baby så er man et utaknemlig skarn. Jeg ville blive glad for hver en ting - Specielt set ud fra jeg gerne selv ville men pt har svært ved det pga smerter i tommelfingrene.
    Ved jo mange i dag slet ikke har begreb om at lave håndarbejde og mange ville sikkert blive glad for sådan en lille kurv.

  8. #8
    Eaonline Gæst
    Jeg synes bare, at det er nogle helt fantastiske ting du har fået lavet!
    Det skal de nok blive glade for, også selvom de ikke lige helt kender dig..

    Hvad for en opskrift har du brugt til babyskoene? For de er så bedårende, at jeg også godt kunne tænke mig at kreere et par.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    17 Jun 2010
    Geografisk sted
    Broby, Fyn
    Indlæg
    47
    Ej hvor er de fine :) Jeg er helt vild med det...

    Jeg går også helt agurk med at lave ting til andres børn (også mine egne selvfølgelig)
    Jeg syede lige kjoler til min fysioterapeuts børn i tosdags :)

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Takker mange gange for alle roserne

    Jamen baby-futterne lavede jeg lidt på slump. Snuppede lidt herfra og derfra, så det vel efterhånden endte med at blive eget design (er ikke helt god til at følge opskrifter, for de er aldrig helt som jeg vil have dem, og så må jeg jo lave dem selv ;o)
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •