Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: 2-trådet halstørklæde

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    A própos halstørklæde! Så er det 2-trådede nu over 1 meter langt. Men det skal være længere endnu inden jeg lukker af.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Nu har jeg fået den ide, at min mor skal være prøvekanin. Jeg er ved at strikke en halsedisse (halsrør) med en stump halstørklæde ned foran og bagved. Jeg har strikket 5 cm frem og tilbage i 2 stykker (på de 2 halvdele af strikkeringen). Nu strikker jeg det runde halsrør. Bagefter vil jeg samle maskerne op på en pind 9, tage lidt ud og strikke frem og tilbage til stykkerne er lange nok. Det er fordi, min mor gerne vil have noget, der varmer foran på kroppen og bagpå ned ad ryggen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #13
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Nu har jeg fået den ide, at min mor skal være prøvekanin. Jeg er ved at strikke en halsedisse (halsrør) med en stump halstørklæde ned foran og bagved. Jeg har strikket 5 cm frem og tilbage i 2 stykker (på de 2 halvdele af strikkeringen). Nu strikker jeg det runde halsrør. Bagefter vil jeg samle maskerne op på en pind 9, tage lidt ud og strikke frem og tilbage til stykkerne er lange nok. Det er fordi, min mor gerne vil have noget, der varmer foran på kroppen og bagpå ned ad ryggen.

    Det bliver garanteret godt Lene - skal lige se efter på loftet tror jeg har nogle uoriginale strikkeringe liggende hvis du vil have dem.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg har ca. 8 strikkeringe lige nu.

    Men jeg har lidt mod på den i Kigkassen. Jeg skal bare lige spørge min søster, om hun vil give mig den i julegave. Den ser ud til at være større end den lilla aflange/rektangulære, jeg her.

    Det kan godt lade sig gøre, at lave en masse ting på en strikkering uden at have en opskrift. Jeg bruger bare den indvendige side af mit hoved.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #15
    Fedania Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Det kan godt lade sig gøre, at lave en masse ting på en strikkering uden at have en opskrift. Jeg bruger bare den indvendige side af mit hoved.
    Se se - allerede der er nogle af os diskvalificerede på forhånd

    Det lyder super spændende, og jeg er sikker på at det nok skal blive rigtig godt! :)

  6. #16
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg har ca. 8 strikkeringe lige nu.

    Men jeg har lidt mod på den i Kigkassen. Jeg skal bare lige spørge min søster, om hun vil give mig den i julegave. Den ser ud til at være større end den lilla aflange/rektangulære, jeg her.

    Det kan godt lade sig gøre, at lave en masse ting på en strikkering uden at have en opskrift. Jeg bruger bare den indvendige side af mit hoved.

    Det er nok derfor jeg aldrig har fået brugt skidtet :-)

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jamen vi ved jo godt, hvordan en hue (grundformen), en halsedisse, vanter, sokker osv.. skal se ud.

    Hvis I har en strikkering, så skal I bare øve jer. Jeg har også engang for et par år siden været nybegynder på mine strikkeringe.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2011
    Geografisk sted
    region midt
    Indlæg
    235
    jeg kunne da godt tænke mig at se nogle flere billeder af det du laver
    Lyder spændende med de ringe
    Se mere på min hjemmeside/blog
    At skabe lykke for andre
    er at skabe lykke i livet

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Du kan se mit sidste sæt her.

    http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=28255&page=8

    Det er besked nr. 79.

    Jeg lægger billeder af tingene ind efterhånden som jeg bliver færdig med dem.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg har ca. 8 strikkeringe lige nu.

    Men jeg har lidt mod på den i Kigkassen. Jeg skal bare lige spørge min søster, om hun vil give mig den i julegave. Den ser ud til at være større end den lilla aflange/rektangulære, jeg her.

    Det kan godt lade sig gøre, at lave en masse ting på en strikkering uden at have en opskrift. Jeg bruger bare den indvendige side af mit hoved.
    Min søster har lige sendt mig en sms og skrevet, at hun gerne vil give mig den i julegave. Så nu må jeg hellere reservere den hos Hundeuld.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •