Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Cashmer

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Cashmer

    Cashmer woouw det er ikke hver dag man får lov til at spinde det

    Men se her cas1.jpg her der lavet af 500 gram cas2.jpg
    det er spundet til noget andet garn jeg har lavet, så der kommer et billed når det hele er færdigt.

    Der er 5% fåreuld i det... de 500 gran har kostet 500.- dask jeg har fået det som en gave.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Det ser godt nok lækkert ud. Gad vide om det kommer fra "den svenske cashmere - race"
    Strikke Marie

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Spinder ikke selv - men kan næsten gætte mig til nydelsen af at lade det løbe igennem fingrene...

    (ville nu gerne spinde en gang imellem)
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikke Marie Se meddelelser
    Det ser godt nok lækkert ud. Gad vide om det kommer fra "den svenske cashmere - race"
    Strikke Marie

    Jeps det var arbejdsløn
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    lillebi Gæst
    Jeg er da slet ikke grøn af misundelseCashmere er bare så lækkert

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Jeg vil lige sige, at der bliver lavet en spin-a-long og knit-a-long via Renées gruppe på Ravelry. Der så jeg, at hun solgte dette cashmere sammen med en masse andre uldtyper - til meget rimelige penge for den kvalitet. Bare hvis nogle nu bliver både gule og grønne af misundelse og lilla under øjneneså er der altså også mulighed for os andre dødelige at komme i nærheden af det.
    Strikke Marie

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    tak for hjälpen Strikke Marie. Du er så söd. Jeg har lidt rigeligt om örene lige nu men skal nok få en invitation op her på dansk i löbet af de näste par dage. Merino og cashmere til själen du omtale er lige til at gå i gang med. Kan godt väre Hundeuld´s var arbejdslön men hun skulle også arbejde med det da det var rå uld

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •