Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Hjælp...

  1. #1
    linemadsen93 Gæst

    Smiler Hjælp...

    Jeg er ny herinde og prøver stadigvæk at finde ud af hvordan siden fungerer, så I må have mig undskyldt, hvis jeg skriver det helt forkerte sted... I hvert fald leder jeg efter nogle opskrifter på hæklede lyseduge/flaconer. Den skal være ca. 1 meter i diameter, men det ville være smart, hvis det er en af dem, hvor man kan bestemme størrelsen efterhånden. Det er et ønske fra min svigermor, så jeg ville blive glad for nogle forskellige mønstre jeg kan vise hende, så hun kan vælge hvad hun bedst kan lide...
    Jeg håber I har nogle fine mønstre liggende. :-)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #3
    klasus Gæst
    Dit indlæg er placeret helt OK! - Og i øvrigt bliver de bare flyttet stille og roligt, når man er ny, for vi ved godt at det tager tid at finde rundt her

    Prøv en gang at kigge i denne tråd om kunsthækling - der ligger i hvert fald et par links http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=15395

  4. #4
    linemadsen93 Gæst
    Mange tak! Ja, Bubbihund, det er rigtig godt. Nu ved jeg hvad jeg skal have aftenen til at gå med. ;-)
    Og tak, KlaSus, det kigger jeg igennem.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af linemadsen93 Se meddelelser
    Mange tak! Ja, Bubbihund, det er rigtig godt. Nu ved jeg hvad jeg skal have aftenen til at gå med. ;-)
    Og tak, KlaSus, det kigger jeg igennem.
    Det var så lidt - og ja, man får hurtigt brug flere timer på den side :o) Og har du brug for hjælp til at oversætte et engelsk mønster, så skriver du bare
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •