Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 29 af 29

Emner: Mit udendørs strikkested

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2011
    Geografisk sted
    region midt
    Indlæg
    235
    jeg sidder også ude i det gode vejr, gerne med hovedet i skyggen og de blege ben fremme i solen
    Se mere på min hjemmeside/blog
    At skabe lykke for andre
    er at skabe lykke i livet

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    05 Oct 2012
    Geografisk sted
    i
    Indlæg
    158
    I weekenden har jeg brugt en del timer i vores glashus i sommerhuset. Der har jeg både spundet og strikket. Det er et dejligt sted at sidde, da myggene ikke kan komme derind.

    Vi har nogle selvvandingskasser, der er meget frodige, så det er en fryd at sidde derude og se på alle de blomster.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der vil jeg også gerne have siddet med mit håndarbejde, mega hyggeligt.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er gården næsten blevet ryddet for alt det man bare ligge sætter der så nu er der mulighed for morgen kaffe i nattøj med strikketøj igen
    bare der var lidt flere varmegrader . IMG_5019.jpg

    Herinde i den lukkede gård kan vi have stedmor, udenfor snupper rådyrene dem

    IMG_5010.jpg IMG_5011.jpg IMG_5012.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Sådan en her vil lige være god til et hyggestrikke kom samme 10247352_796084257076027_7572807466340019211_n.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu er det snart tid til at flytte udenfor med håndarbejdet.. Hvor sidder du helst.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Er der slet ikke flere der har en krog på altanen eller i haven hvor de sidder med deres håndarbejde. IMG_3268.jpg her sidder hundeuld/Bente meget om sommeren når det er rigtig varmt, billedet er fra sidste år ; i går blev det gjort klar til når sommeren rigtig går i gang ... sådan lige om lidt.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    I år vil jeg forsøge med min gamle store svenske rok om jeg kan holde til at spinde med den udenfor nu mit hoved er blevet hejst op :)

    Syntes lige i skal se hvad jeg har at kigge på IMG_3273.jpg om ca 6 ugers tid.
    Sidst redigeret af hundeuld : 23-04-2018 kl. 11:50
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Den gynge pavillion er da alt for genial - sådan en ønsker jeg mig, her er der altid kamp om hængesofaen

    Jeg har ikke noget specielt strikkested, andet end en stol på terassen under parasollen, men det virker også ganske glimrende - men det ville altså ikke være dårligt at sidde midt i alle Jeres rhododendron'er, det må være helt fantastisk

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •