Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 29

Emner: Mit udendørs strikkested

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240

    Mit udendørs strikkested

    Her finder i mig sommeren over.. vi har så meget sol og læ på vores teresse at det er for varmt der..men her under vores store Belle Boscup æbletræ er der en dejlig skygge.. skyggen under et træ er helt speciel synes jeg..

    IMG_0173.jpg
    Marianne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu er det sådan jeg er afhængi af el til min rok, så det begrænser mine arbejdssteder udenfor, men jeg sidder alt det det kan lade sig gøre udenfor og arbejder fristed.jpgher er ikke så ringe endda at siddenej.jpgmen det er ikke altid man gider at blive fotograferet

    Garnet jeg laver er til en trøje til Haven,nak.jpg han fandt ulden selv under vores oprydning, han ved bare ikke det er til ham jeg laver det
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    lillebi Gæst
    Kære Hundeuld, så vil jeg håbe at du har giet ham det nu, for ellers finder han da ud af det nu
    Sidst redigeret af hundeuld : 18-04-2014 kl. 11:19

  4. #4
    Thomas' mormor Gæst
    I går var mit "udenbys" indendørs strikkested Frederiksværk bibliotek, der havde lavet strikkecafé fra 10.30 - 13.00. Bibliotekaren der stod for arrangementet var såmænd medlem på Rokken.
    En lagde an til stjernesjalet, der blev hæftet ender på en kjole, en strikkede dominostrik, et par sokkestrikkere og diverse herunder en der lavede varmestuestrik..
    Og så var en dame der strikkede en kjole i sytråd, vi måtte jo lige have billeddokumentationen på plads, så se lige her. Kjolen som hun har på, er også håndstrikket.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    skive
    Indlæg
    132
    hyggelige steder i har rundt omkring i jeres haver , jeg har sjældent mit strikke tøj med ude ,da det vil ende med at blive beskidt , for jeg kan ikke lade være med at gå og kigge efter ukrudt i ,binde stauder op eller klippe afblomstrede toppe af
    så jeg venter med strikketøjet til der bliver aften

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    6100 Haderslev
    Indlæg
    329
    Her er mine strikkesteder i haven
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Føl frygten
    men gør det alligevel!!!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Det er godt nok nogle dejlige afstressende strikkesteder I har rundt omkring i Danmark.

    Jeg har bare min terasse, men den lever vi også nærmest på, så snart vejret er til det. Til gengæld kan jeg kigge lige ud på det lille lege-/badeland, som vores kære børn har opbygget i vores lille parcelhushave.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Missemor Se meddelelser
    Det er godt nok nogle dejlige afstressende strikkesteder I har rundt omkring i Danmark.

    Jeg har bare min terasse, men den lever vi også nærmest på, så snart vejret er til det. Til gengæld kan jeg kigge lige ud på det lille lege-/badeland, som vores kære børn har opbygget i vores lille parcelhushave.
    Sikken en udsigt du har og underholdning får du også mens du kan nyde og være kreativ på teressen sammen med familien

  9. #9
    Tut Gæst
    Nu vil jeg prøve at lægge billeder ind af mine strikkesteder i haven.

    Det er Steffen, der har hjulpet mig med at få mit nye kamera til at virke på PC.

    Jeg håber det lykkes.

    De grønne havemøbler har været min mors, den hvide stol har jeg fået af Flemming, træbænken har været min mors. Den er jeg specielt glad for, hun fik den da hun fyldte 80 år.



    fra Tut
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg er rykket udenfor med rokken, er der nogen af jer andre der også er det.. I år har jeg fået flere muligheder for at sidde andre steder, der der er kommet mere strøm på haven, så der skal rigtig gåes på opdagelse..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •