Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 37

Emner: Hæklet parasol?

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Æv at du bor så langt væk. For jeg har en parasol, som jeg alligevel skal smide ud, den kunne du jo have fået og eksperimenteret med

    Men uha hvor er jeg spændt på at se resultatet af projektet følger med med spænding
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    13 Sep 2009
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    6
    Hej. I butikkerne "tigeren" o.lign kan man få paraplyer til en billig penge. god arbejdslyst.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    TIGER! ja self (slår sig selv for panden) hvorfor tænkte jeg dog ikke på det?

    Bubbi er det så ikke sådan en stor en? for dem jeg skal bruge er dem der er små nok til at gå rundt med :D

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Mafalda Se meddelelser
    TIGER! ja self (slår sig selv for panden) hvorfor tænkte jeg dog ikke på det?

    Bubbi er det så ikke sådan en stor en? for dem jeg skal bruge er dem der er små nok til at gå rundt med :D
    Jo, det er en af de store så det kunne da have set sjovt ud, hvis du skulle gå rundt med den
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  5. #15
    lillebi Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Mafalda Se meddelelser
    Ja det var måske en god ide....indtil videre har jeg købt et par børneparaplyer (fandt dem alligevel i føtex) så får vi se om sådan en også er stor nok til mig :P så en med pink håndtag til min niece (som desværre er syg og indlagt lige nu) og en med blå håndtag til mig selv....
    Du burde også kunne få børneparaplyerne i BR.
    Jeg glæde mig vildt til at se resultatet, jeg ser sådan en paraply fra starten af 1900 tallet for mig, dengang hvor en dame var en dame
    Jeg har kun prøvet at lave en paraply i dukkehus str. og det var så en kunststrikket model, men principet må være det samme.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af lillebi Se meddelelser
    Du burde også kunne få børneparaplyerne i BR.
    Jeg glæde mig vildt til at se resultatet, jeg ser sådan en paraply fra starten af 1900 tallet for mig, dengang hvor en dame var en dame
    Jeg har kun prøvet at lave en paraply i dukkehus str. og det var så en kunststrikket model, men principet må være det samme.
    Sjovt du siger det, for det er præcis det samme billede jeg har af projektet inde i mit hoved

    Og uha hvor er jeg spændt på at se resultatet
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Jeps det er lige den stil :D nu skal jeg bare have flået den der dumme top af uden at ødelægge det hele! og jeg skal nok vise jer resultatet når engang jeg kommer ordentligt igang :D

  8. #18
    lillebi Gæst
    Jeg glæder mig til at se resultatet

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Wouw laver du en billed serie over det, det vil være sjovt at se det trin for trin..

    Jeg tænkte en kunststrikket dug kunne fint bruges som overdækket, og den vejer jo ikke mere end 150 til 200 gram.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Hundeuld: Ja det regner jeg med, om ikke andet skal det nok blive et sjovt billede når dutten i toppen skal hives af :-P

    Den kunststrikkede dug var også lidt min tanke men jeg er ikke så god til det med at strikke små ting rundt, så jeg hækler nok midten, eller også bliver den lavet i trekanter. jeg har købt noget almindeligt hæklegarn (det helt tynde) så må jeg se om det er til at strikke af.

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •