Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 37 af 37

Emner: Hæklet parasol?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Mafalda Se meddelelser
    Hmmm tror ikke det garn jeg havde tænkt mig at lave den i er så godt....nogen der kan sige mig om der er en chance for at det bliver pænt i 100% acryl (på pind 2½) for jeg tænkte at det ikke gjorde så meget at det var acryl når man ikke skal have det ind på kroppen.....eller har i bedre forslag?
    Jeg har ikke stor erfaring med akryl...bliver helt statisk elektrisk af det , så jeg ville umiddelbart helst lave det i bomuldsgarn.

    Bare mit bud
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Så er jeg godt igang....jeg valgte at bruge almindelig bomuldsgarn og en 2½ mm hæklenål for jeg bestemte mig for at nå at få den til min niece færdig inden onsdag for der ser jeg hende igen :P den til mig selv vil jeg nok prøve at hækle i det fine hæklegarn og se om det vil lykkedes mig....jeg er jo nædt til at have lidt mønster at gå efter til så stor en ting

    Til den første har jeg fundet et mønster hvor der er 9 gentagelser rundt om den men jeg skal kun bruge 7 så det har jeg ændret lidt og så skal jeg nok hækle lidt ekstra på til sidst for at den bliver stor nok...og nu må jeg også hellere få taget et billede....selvom der nok ikke bliver så mange billeder at tage før den er hæklet færdig...det er vel mere når jeg sætter dupper på og sætter den sammen :D

  3. #33
    lillebi Gæst
    glæder mig til at se resultatet

  4. #34
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Mafalda Se meddelelser
    Så er jeg godt igang....jeg valgte at bruge almindelig bomuldsgarn og en 2½ mm hæklenål for jeg bestemte mig for at nå at få den til min niece færdig inden onsdag for der ser jeg hende igen :P den til mig selv vil jeg nok prøve at hækle i det fine hæklegarn og se om det vil lykkedes mig....jeg er jo nædt til at have lidt mønster at gå efter til så stor en ting

    Til den første har jeg fundet et mønster hvor der er 9 gentagelser rundt om den men jeg skal kun bruge 7 så det har jeg ændret lidt og så skal jeg nok hækle lidt ekstra på til sidst for at den bliver stor nok...og nu må jeg også hellere få taget et billede....selvom der nok ikke bliver så mange billeder at tage før den er hæklet færdig...det er vel mere når jeg sætter dupper på og sætter den sammen :D
    Der er vist en niece der bliver glad
    Jeg glæder mig til at se den færdig

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Hmm der går sådan set fint med parasollen....bortset fra at jeg startede dagen med at flå 5 omgange af fordi jeg opdagede et par fejl jeg ikke kunne bruge til noget! nå men det går fremad igen :) håber jeg er færdig med hæklingen imorgen engang så jeg har tirsdag til at sætte den sammen :)

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Indlæg
    304
    Ja så er jeg nået igennem det mønster jeg havde, nu må jeg lige finde på hvad der skal være for resten den er vist omkring 65 cm i diameter og den skal være 80 så der er lige en 7-8 omgange tilbage tror jeg :D

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Hvor er det sjovt med dine statusrapporter men uha hvor jeg glæder mig til at se resultatet
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •