Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Opskrift på drengebluse søges

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    167

    Opskrift på drengebluse søges

    Jeg søger en opskrift på en bluse til min søn. Jeg vil helst strikke på pinde nr. 4-5. Han bruger 128-134 i bluser så jeg er samtigdig usikker på hvilken størrelse jeg skal vælge at strikke den i.

    Er der mon nogen der kan hjælpe?
    Varme rokke-kram
    Connie

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    har du prøvet at søge på www.garnstudio.dk, der kan du søge på børn og pindestr./strikkefasthed, men pas på, for det er en meget farlig hjemmeside - især for os med rygrad som en kop kakao

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    167
    Ja jeg har søgt der og på andre stede på nettet men jeg synes alle opskrifterne er på pinde størrelse 3 og så tror jeg aldrig jeg bliver færdig.
    Varme rokke-kram
    Connie

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Hvad med at gå ind på Familiejournalen under Håndarbejde og så strik til børn ...mon ikke du kan finde noget der ?

  5. #5
    nette strik Gæst
    Prøv at kikke på denne, der er str. i år og i cm, på pind .
    http://www.garnstudio.com/lang/dk/vi...d_id=2&lang=dk

    Ellers hvad med at strikke en vest, hvis du er bange for ikke at blive færdig med en bluse. Blot et forslag.

  6. #6
    marion Gæst
    jeg fandt en jeg strikkede på pind 5 jeg så bare bort fra mønsteret og strikke blusen i ensfarvet så er det ikke så uoverskuligt at gå igang med skal prøve at se om jeg kan finde den opskrift frem jeg lavede :-)

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    Valby
    Indlæg
    169
    Jeg kan se du bor i Herlev og det er ikke langt fra Brønshøj. Kender du Anita garn på frederikssundsvej. Hun har mange opskrifter hun selv har lavet og en del af dem er strikket på lidt tykkkere pinde. Nu ved jeg ikke hvor meget reklame man må lave, men det fede er at hun har de fleste modeller strikke op, så de hænger i butikken. Måske det var værd at slå et smut forbi og kigge.

    Vh. Jeanet

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    167
    Marion: Du må meget gerne se om du kan finde den opskrift.

    Jeanet: Jeg kender godt butikken. Vidste ikke hun selv lavede opskrifter - jeg må ind og kikke lidt nærmere på det. Tak for tippet.
    Varme rokke-kram
    Connie

  9. #9
    vidar Gæst
    hvis du googler familiejournalen, og går ind under håndarbejde, er der en under gruppe der hedder strik til børn, der er to opskrifter.
    Strik sweater med fletmønster.
    Drengenes nye yndlingssweater.
    De er begge på store pinde
    hilsen malene

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •