Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 37

Emner: spinde og strikke komsammen

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Håber i får en hyggelig dag og lad os andre være med på en kigger via billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    18 Feb 2007
    Geografisk sted
    9560 Hadsund
    Indlæg
    76
    Jeg skal nok tage nogle billeder.
    Så i andre kan være med på en kigger.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    18 Feb 2007
    Geografisk sted
    9560 Hadsund
    Indlæg
    76
    Der er stadig plads til flere.


    I er også velkommen til at tage en veninde/ven med, der har lyst til at være kreativ.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    25 Jan 2010
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    6
    Må man også godt komme, hvis man nu er ret nysgerrig i forhold til at lære at spinde, men ikke ved det fjerneste om det, og gerne vil kigge lidt? :-)

    Mette

  5. #15
    JanJac Gæst
    Hej Mette

    Jeg er sikker på du må være med på en kigger hos elbit, men du er også velkommen i Krea Vendel, hvor vi er flere som spinder - ikke hver gang vi mødes, men af og til. Hvis du er interesseret skal du blot sende en PB til mig med dit navn, adresse, tlf. og mailadresse.

    Janne

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Hvilket klokkeslæt er det egentlig?
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    18 Feb 2007
    Geografisk sted
    9560 Hadsund
    Indlæg
    76
    I er alle velkommen.

    Det er fra Lørdag formiddag og så bestemmer vi jo selv, hvornår vi vil stoppe.

    Selv alle nybegyndere. Det ville jo være dejligt, hvis vi kunne smitte nogle flere med vores kreativitet.

    (til melten)
    jeg har en ekstra rok, den kan du da prøve på.

  8. #18
    beta Gæst
    Jeg må desværre melde fra.
    Vi har lige fået indbydelse til oldebarnets 1 års fødselsdag, ærgeligt de har flyttet det, til lige netop den dag jeg ville have en fridag, så hun skal da fejres.
    Håber i får en dejlig dag alle sammen.

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    25 Jan 2010
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    6
    Det kunne jeg da rigtig godt tænke mig! Hvad er det bedste jeg kan tage med til at prøve med?
    Nå, men jeg vil også rigtigt gerne komme :-)

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Jeg vil også gerne med

    Og jeg har spurgt en veninde som også er interesseret. Hun spørger om man selv skal have noget med at spinde - hvilket jeg går ud fra man skal. Jeg kunne også godt tænke mig at prøve, men det er ikke et must, så jeg kan sagtens hygge mig med noget andet imens ;-)

    Men jeg tænkte bare - hvis det ikke er for meget besvær - om der var andre der tog en rok med der kunne lånes ud på dagen, og evt. noget man må have lov at prøve med (som man kunne betale for).
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •