Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 14

Emner: En kasse fuld af knapper.

  1. #1
    lenemormeinild Gæst

    En kasse fuld af knapper.

    I børnehaven hvor jeg arbejder har vi en kasse fuld af knapper og den kan man jo lave mange sjove ting ud af i dag har vi bla lavet hårelastikker, armbånd og halskæder og de blev rigtig fine, det gælder jo bare om at finde på. Håber andre kan bruge ideen der findes jo et hav af knapper i gamle skuffer og syskrin.
    Og imorgen skal vi prøve noget nyt med de fantastiske knapper.

    hårpynt med knapper 007.jpg hårpynt med knapper 010.jpg hårpynt med knapper 014.jpg

    hårpynt med knapper 012.jpg hårpynt med knapper 013.jpg

  2. #2
    jannie Gæst
    Sikke en god ide og hvor er de flotte

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nej hvor hyggeligt glæder mig til at se mere.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Elise Gæst
    Det er altså en supergod ide.....

  5. #5
    lenemormeinild Gæst
    Ja jeg kunne alså ikke lade være med lige at afprøve nogle flere ideer. Så her er de.
    hårpynt med knapper 029.jpg hårpynt med knapper 030.jpg hårpynt med knapper 031.jpg hårpynt med knapper 035.jpg

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Ej hvor er det altså bare en super sød ide med knapperne i blomsterne Den er hermed tyv-stjålet til min lille datter og niece, de eeeeeeelsker jo at pynte sig

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg tror også der skal leges lidt med knapper
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    lenemormeinild Gæst
    Jeg fortsætter også med at lege med de knapper for det er vildt sjovt

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    12 May 2010
    Geografisk sted
    Fur
    Indlæg
    102
    Det er da en super god ide. og det ser godt ud med de hæglet blomster sammen med knapperne. det kan de unge i børnehaven nok ikke. Men hvis i har nogle filt raster kan de jo klippe nogle blomster ud som i setter under knappen
    Jeg er desvære skriveordblind men håber at i kan læse det jeg skriver ellers sig til

  10. #10
    lenemormeinild Gæst
    Hejsa havfrue
    nej børnene kan ikke hækle og ja filt er vldt godt at bruge til dem for det er nemt at få noget pænt ud af for de små fingre.
    Men idag har jeg fortsat med at hækle de små blomster til lidt småting billeder kommer sener.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •