Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Kursus i perlesyning?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2010
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    13

    Kursus i perlesyning?

    Hej alle.

    Jeg har for et par måneder siden genoptaget min gamle hobby. Og selvom der er mange af tingene der stadig sidder fast i tænkeren, er der lige så mange der er smuttet. Jeg har prøvet at lære disse gennem tekst men det fungerer bare ikke så godt for mig.
    Så jeg ville lige høre om der er nogen fra kbh eller omegn der evt havde tid/lyst til at "lære"/vise mig de ting?
    Eller eventuelt henvise til et kursus.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af ti-tommelfingere Se meddelelser
    Hej alle.




    Jeg har for et par måneder siden genoptaget min gamle hobby. Og selvom der er mange af tingene der stadig sidder fast i tænkeren, er der lige så mange der er smuttet. Jeg har prøvet at lære disse gennem tekst men det fungerer bare ikke så godt for mig.
    Så jeg ville lige høre om der er nogen fra kbh eller omegn der evt havde tid/lyst til at "lære"/vise mig de ting?
    Eller eventuelt henvise til et kursus.
    Ofte findes der en masse gode videoer på youtube, hvis ikke du finder én der kan hjælpe dig herinde
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Hey
    Jeg vil ikke kalde mig expert i perlesyning, men jeg har da lavet en del perledyr i tidens løb. Så hvis du har tid og mulighed for at komme et smut til Helsingør vil jeg da gerne prøve at hjælpe dig

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •