Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 22

Emner: Ang. bestilling af babytæppe

  1. #11
    lis ai Gæst
    Hvis du siger ja til opgaven, så sørg for at få pengene til materialerne inden du begynder også selv om det er familie.
    Jeg har flere gange oplevet, at når betalingen skal finde sted, har køberen pludselig fået hukommelsestab eller synes varen er for dyr, selvom prisen var nøje aftalt. Så jeg laver aldrig noget på bestilling, hvor materialerne ikke er betalt i forvejen.
    Flere af mine veninder har også prøvet at stå med indkøbte materialer, der var indkøbt til specielle bestillinger, som de så ikke kunne sælge videre.
    Prisen på tæppet må du afstemme efter materialevalg + hvor meget du ønsker opgaven.

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    197

    Smiler

    Hej.
    Ja den der "Det har jeg glemt" kender man da alt for godt.
    Knus fra
    Lene.

  3. #13
    Elise Gæst
    Jeg har bestemt mig for at sige nej til opgaven - og det har jeg det godt med....
    Tak for jeres forskellige input!
    Inge-Lise

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    08 May 2007
    Geografisk sted
    9575 nordjylland
    Indlæg
    227
    Citat Oprindeligt indsendt af Elise Se meddelelser
    Jeg har bestemt mig for at sige nej til opgaven - og det har jeg det godt med....
    Tak for jeres forskellige input!
    Inge-Lise
    Synes jeg er godt.
    Ha' en god dag.
    Knus Heidi

  5. #15
    symadammen Gæst
    Nu kommer prisen jo meget an på, hvor stort tæppet skal være og selvfølgelig prisen på materialer. Jeg synes absolut du skal aftale meget nøje hvordan tæppet skal være, du kan evt. sige at modtageren selv skal købe stoffet og så lægge arbejdsløn oveni.
    Jeg syede en gang et tæppe til min eks.svigerdatter og hendes veninde ville så gerne have et også - men da hun hørte at materialerne løb op i ca. 800 kr. og jeg ville have 500 kr. for at sy det - ja så var hun ikke interesseret.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Elise. Jeg tror det var en god beslutning. Det lyder ikke som om du brændte for opgaven og så kan den hurtigt vokse dig over hovedet.
    Knus Rita

  7. #17
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Tror på du har truffet den rigtige beslutning og dit valg giver dig bare rygrad - første gang er svær at sige nej til, de næste gange er det nemmere - jeg har da stadig opgaver som jeg bare ryster på hovedet af selv i telefonen ;-)

  8. #18
    Elise Gæst
    Jeg har også sagt nej til at sy sengetæpper - det er åbenbart en stor drøm for rigtig mange mennesker at have et patchworksengetæppe (og det er da også flot!)
    Mange har også som noget af det første patchwork de har syet, begyndt på sådan et sengetæppe og har det så liggende i mange år fordi det er uoverskueligt....
    Tja...bare lidt funderinger....

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Netop Elise. Jeg har et sådant tæppe liggende i kælderen
    Knus Rita

  10. #20
    Elise Gæst
    Hej Rita. Ja, det er jo ærgerligt at have sådan et halvfærdigt tæppe liggende, men du har jo også syet flotte grydelapper - det er ikke meget anderledes at sy et tæppe færdigt - bare meget større. Hvorfor har du ikke fået lavet det færdigt?

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •