Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Se lige hvad jeg fik igår

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    85

    Se lige hvad jeg fik igår

    Se lige her.. fik den her lille søde Build a bear bamse igår. Da jeg var med i Build a bear shoppen og holde fødselsdag for min svigerinde...

    den har hele to formål... 1: at så har min anden bamse fået en datter og 2: fordi så har jeg en at prøve tøj på nu hvor jeg strikker og tit har granrester for min svigerindes bamser vil gerne have noget mere tøj...

    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Jeanne Thøgersen Gæst
    skønne bamser elsker dem og strikker og syr selv tøj til flere af slagsen

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    85
    fedt.. måske du har et par opskrifter i strik og hækel til den lille bamse som du vil give videre... for er ikke så god til selv at lave det første sæt så det vil passe

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Citat Oprindeligt indsendt af Lolau Se meddelelser
    fedt.. måske du har et par opskrifter i strik og hækel til den lille bamse som du vil give videre... for er ikke så god til selv at lave det første sæt så det vil passe

    er der nogle bestemte ting du mangler opskrifter på? Har selv samlet en del efterhånden nemlig , kunne jo være at der lige var noget imellem du også mangler
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    85
    nej der er ikke noget bestemt bare nogle opskrifter sådan så jeg kan bruge mine garnrester på en god måde end bare samle dem og have dem til at ligge..

  6. #6
    lenemormeinild Gæst
    Hejsa tillykke med din bamse ja det er skønt med en at måle efter
    uha uha har de nu også fået en mindre, ja så skal der jo gang i strikkepindene (hvor stor er den lille bamse så??? er jo nysgerig da jeg jo selv laver en masse til Build-A-Bear)
    jeg plejer ofte at kigge ind til www.mikkeline46.dk ved ikke om hun har til den lille bamse men prøv at spørg hende hun har lavet meget tøj.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    85
    hey Lene
    jeg har fået alle strikke opskrifterne fra den hjemme side og der er ikke til de små...
    men skal nok tage mål af den lille og ligge her ind i løbet af i morgen...
    men ellers koster den lille ikke mindre end 55kr så det er jo ikke så slem...

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304
    Ååååh jeg må fluks afsted med min datter. Hun har den store lyserøde bamse, men da vi var i BAB-butikken sidst, kunne man kke få en mini bamse i samme udgave. Herligt du lige viste den frem :-)
    Mange hilsener

    Kastanje

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    85
    det forstår jeg godt at du vil den er bare så sød.. og jeg vidste ikke man kunne få en i lille også... det er vist noget nyt de har lavet men jeg syntes det er dejligt...

    og det er da så lidt at jeg lige viste den frem... er jo på udkig efter strikke og hækle opskrifter til tøj til den...

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •