Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 13 FørsteFørste 12345612 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 125

Emner: Spindedag - alt optaget

  1. #11
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Glæder mig allerede vildt Jeg har haft gang i rokken de sidste dage efter flere måneders pause og støv
    Tillykke med rokken Jannie Du kan smugtræne lidt i forvejen ved at øve dig i at træde den uden at spinde. Når hjulet løber samme vej hele tiden, mens du læser en bog eller strikker, så er du klar. Jeg vil godt afsløre, at de første mange timer, jeg spandt på min rok gik med at bande over, når hjulet pludselig ville den anden vej

    Det vil jeg så gøre Rokken kommer med i sommerhuset i denne uge så der skulle være tid nok til at øve for jeg hvordan det virker

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Osse mig saé hunden

    Glæder mig allerede rigtig meget og tager med kyshånd i mod klassus tilbud om et lift

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Du er på listen, så er der plads til 1 til Det gik sørma hurtig med at få samlet jer..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Rysse Gæst
    Jeg vil også gerne med.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det var da hyggeligt Rysse...

    Så er der lukket for flere deltager...beklager
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    Dorit Gæst

    öv öv

    det her hade jeg da riktig stor lyst til....men ak og ve....jeg skal osse lave noget andet jeg gläder mig til...skal nemlig i gruppe/präste praktik og det er jeg osse ret sikker på bliver en dejlig oplevelse....men men det er länge siden jeg sidst hade fat i rokken...og kunne nu godt behöve lidt dejlig genopträning

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Citat Oprindeligt indsendt af Dorit Se meddelelser
    det her hade jeg da riktig stor lyst til....men ak og ve....jeg skal osse lave noget andet jeg gläder mig til...skal nemlig i gruppe/präste praktik og det er jeg osse ret sikker på bliver en dejlig oplevelse....men men det er länge siden jeg sidst hade fat i rokken...og kunne nu godt behöve lidt dejlig genopträning
    Du kommer op til mig i August

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af Dorit Se meddelelser
    det her hade jeg da riktig stor lyst til....men ak og ve....jeg skal osse lave noget andet jeg gläder mig til...skal nemlig i gruppe/präste praktik og det er jeg osse ret sikker på bliver en dejlig oplevelse....men men det er länge siden jeg sidst hade fat i rokken...og kunne nu godt behöve lidt dejlig genopträning
    Jamen Dorit frem med den, du har garanteret en masse angora liggende der skal spindes og du ved, det man engang har lært, det hænger ved..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Dorit Gæst

    ja ja jeg ved det godt....

    og nej pt har jeg ikke noget angora liggende...meeeeeeeeeeeeeeeen ved hvor jeg kan hente det....
    og ja Renee jeg kommer i hvertfrald op og kigger....vi skal jo til Idre uge 33 så det er da på vej...og det er lige för jeg går op i angtagning til stiftet....så det er vist en god ide at komme lidt ud i den friske natur....inden man skal op "mod" biskopen...som vi i Lunds stift for övrigt har "importeret" fra Cicago....coolt eller hvad ????

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Er der stemning for at jeg skal vise jer hvordan jeg jeg leger med uld ???

    1.jpg 3.jpg

    Det her er lavet idag
    4 grønne -1 karry -1 lysegrøn + 1 texel er der i det her
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 13 FørsteFørste 12345612 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •