Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 15

Emner: Iconizer - hjælp

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Skanderborg
    Indlæg
    10

    Iconizer - hjælp

    Jeg har i dag købt Iconizer, måske penge udaf vinduet. Det virker ikke optimalt. Så her bagefter kan jeg læse, at det ikke er færdigudviklet til windows 7, har så downloaded den version, der står i faq, men hvad gør jeg???
    Hvis jeg bare søger i stifinder, kan jeg godt få det til at lave ikoner bortset fra, at der er nogle zippede filer, og så er der nogle, som er i mange versioner. Kan man ikke lave så ikke alle vises.
    Hvis jeg åbner stifinder i embird duer det ikke.
    Marianne

  2. #2
    klasus Gæst
    Snoopy hvis du har lidt tålmodighed skal jeg nok kigge på det. Jeg har lidt rigeligt om ørerne pt. fuldtidsarbejde, en datter der "hysser" (hun skal forsvare sin bacheloropgave d. 23. og så er der lige en bog der skal redigeres så vi kan udgive den som planlagt..........

    Jeg har iconizer på XP, Vista og Win 7, så det kan godt lade sig gøre - må bare indrømme, at jeg ikke kan huske hvad jeg har gjort!!

    Lige en lille bitte ting: Du har vel husket at skrive registreringsnummeret ind i installerede plugins? (du finder den under hjælp)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Skanderborg
    Indlæg
    10
    Ja registreringsnummeret er der, og inconizer er der også som plugin.
    Der er også sket det, at når jeg "kun" vil åbne en fil, feks. en vedhæftet i indbakken, bliver jeg spurgt om, webtjenesten skal finde et program. Førhen åbnede den jo bare med Embird. Hvis samme fil bliver gemt, for derefter at blive åbnet i Embird, er der ikke problemer med den.
    Jeg har tænkt på, om der sker noget ved, at jeg prøver at slette hele Embird fra min pc, og så installerer på ny. Hvis jeg bare har mine registreringsnumre, skulle det vel kunne lade sig gøre.
    Marianne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    11 Dec 2008
    Geografisk sted
    Taastrup
    Indlæg
    21

    Ikonvisning i mappe i Windows 7

    Hej nogen som kan hjælpe mig, jeg har lavet et eller andet galt,
    Når jeg vælger mappe hvor mine broderifiler er gemt i min pc med windows 7 vises mine broderifiler som en side hvor embird fugl er på i stedet for en lille ikon med billed af broderi. Alle mine broderi filer er lagt på en ekstern harddisk og når jeg åbner filerne i min Xp vises de som små billedikoner.
    Jeg har forsøgt at tjekke at indstillinger i Embird på XP og Win 7 er ens, Håber i forstår hvad jeg mener.
    Hilsen
    Annlin

  5. #5
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af annlin Se meddelelser
    Hej nogen som kan hjælpe mig, jeg har lavet et eller andet galt,
    Når jeg vælger mappe hvor mine broderifiler er gemt i min pc med windows 7 vises mine broderifiler som en side hvor embird fugl er på i stedet for en lille ikon med billed af broderi. Alle mine broderi filer er lagt på en ekstern harddisk og når jeg åbner filerne i min Xp vises de som små billedikoner.
    Jeg har forsøgt at tjekke at indstillinger i Embird på XP og Win 7 er ens, Håber i forstår hvad jeg mener.
    Hilsen
    Annlin
    Annlin, jeg har flyttet dit emne (så jeg ikke skal have to huskere om samme problem )

    Jeg regner med, at få kigget på det her i løbet af lørdagen, så får både du og Snoopy besked

  6. #6
    klasus Gæst
    Lige midt i crebinetterne kom jeg i tanke om, hvad det var jeg havde gjort i Windows 2007 - bare ikke hvor - så nu har jeg været på fluebenjagt

    I kan se løsningen her http://rokken3.dk/forum/local_links.php?catid=258

    Nu håber jeg, at det løser problemet - ellers "spænd ben for mig" igen

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    11 Dec 2008
    Geografisk sted
    Taastrup
    Indlæg
    21

    Iconizer

    Hej KlaSus

    Nu har jeg prøvet det du foreslog midt i maden, det virker ikke. Men jeg fandt ud af at det nok er i Embird der er noget galt. Jeg kan ikke få Iconizer til at gemme de valgte filer under punkt 2, den viser at den gemmer 8 punkter. men når jeg åbner iconizer igen er alle flueben væk ved punkt 2. Plugins viser ja ud for at Iconizer er instaleret.
    Skal jeg afinstalere Embird og så prøve forfra, for det har virket
    Tak for hjælpen afventer lige om du skulle få andre lyse ideer til hvad der er galt.
    Hilsen
    Annlin

  8. #8
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af annlin Se meddelelser
    Hej KlaSus

    Nu har jeg prøvet det du foreslog midt i maden, det virker ikke. Men jeg fandt ud af at det nok er i Embird der er noget galt. Jeg kan ikke få Iconizer til at gemme de valgte filer under punkt 2, den viser at den gemmer 8 punkter. men når jeg åbner iconizer igen er alle flueben væk ved punkt 2. Plugins viser ja ud for at Iconizer er instaleret.
    Skal jeg afinstalere Embird og så prøve forfra, for det har virket
    Tak for hjælpen afventer lige om du skulle få andre lyse ideer til hvad der er galt.
    Hilsen
    Annlin
    Du skriver at det har virket! På den maskine eller på en anden med et andet styresystem??

    Når Iconizer skal tilpasses er det vigtigt, at programmet afvikles med administratorrettigheder. Dette gøres ved at højreklikke på det ikon, du plejer at starte programmet med, og vælge kør som administrator - Jeg tror næsten, at det er det der er dit problem

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    11 Dec 2008
    Geografisk sted
    Taastrup
    Indlæg
    21

    Iconizer

    Hej Klasus

    Da jeg instalerede embird på Win 7 virkede det og jeg kunne se broderifiler i mine mapper med et mini ikon billed.
    Nu har jeg h klik på start Embird og nu er punkt blevet gemt.
    Til gengeld vises ikoner nu som en blank side medet lille knæk i øverste højre hjørne så jeg kan se det er en side.
    Har også gennemgået og sammenlignet alle de steder i Embird hvor jeg har sat flueben så de er de samme som på min XP.
    Har genstarte PC og punkt er nu gemt men ikon af broderi kan jeg ikke se i mapper,
    Hilsen
    annlin

  10. #10
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af annlin Se meddelelser
    Hej Klasus

    Da jeg instalerede embird på Win 7 virkede det og jeg kunne se broderifiler i mine mapper med et mini ikon billed.
    Nu har jeg h klik på start Embird og nu er punkt blevet gemt.
    Til gengeld vises ikoner nu som en blank side medet lille knæk i øverste højre hjørne så jeg kan se det er en side.
    Har også gennemgået og sammenlignet alle de steder i Embird hvor jeg har sat flueben så de er de samme som på min XP.
    Har genstarte PC og punkt er nu gemt men ikon af broderi kan jeg ikke se i mapper,
    Hilsen
    annlin
    Har du installeret andre broderiprogrammer efterfølgende - fx det til din symaskine?

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •