Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emner: Iconizer - hjælp

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    11 Dec 2008
    Geografisk sted
    Taastrup
    Indlæg
    21

    iconizer

    hej Klasus

    ja pfaff og 4D Organizer men dem har jeg også på XP eneste forskel er at på XP blev de lagt ind først.

    Hilsen
    Annlin

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    11 Dec 2008
    Geografisk sted
    Taastrup
    Indlæg
    21

    organizer

    Hej Klasus

    Har afinstaleret Pfaff og 3D organizer, men det løser ikke problemet, har ikke behov for at det skal være instaleret, da min symaskine bruger USB nøgle til broderier.
    hilsen annlin
    ps god weekend

  3. #13
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af annlin Se meddelelser
    hej Klasus

    ja pfaff og 4D Organizer men dem har jeg også på XP eneste forskel er at på XP blev de lagt ind først.

    Hilsen
    Annlin
    Jeg tror, at det er der "humlen" ligger begravet! Prøv at installere Embird igen. Når du installerer et nyt program der "handler" om sammen filtyper, overtager dette filtyperne, men når man afinstallerer er det ikke altid, at filerne vender tilbage til det tidligere program, hvilket som oftest skyldes, at de stadig står til at skulle vises med det tidligere program i windows registreringsdatabase - Øv nu begynder det at blive lidt nørded, så jeg vil undlade at forklare nærmere her.

    Lad mig høre om det har hjulpet... og jeg krydser fingre så længe

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    11 Dec 2008
    Geografisk sted
    Taastrup
    Indlæg
    21

    Iconizer

    Hej Klasus

    Nu har jeg prøvet at geninstalere embird 2 gange fra efter at have slettet det,det eneste der var gemt 2 gang var pasword af plugins.
    jeg havde også kørt mit Cclener program og fjernet filer og genveje som der ikke var programmer til, der var bl.a. mange af broderi fil formater.
    genstartede pc
    Så da jeg så instalerede Embird brurde der ikke være gamle filer , men det eneste der er ske er at nu vises filer i mapper som en side med embids fugl på.
    har valgt at embird skal være admistator som du foreslog.
    Tjekket at mappeinstillinger er som du foreslog.
    Har du nogen nye ideer ????

    Hilsen
    annlin

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    11 Dec 2008
    Geografisk sted
    Taastrup
    Indlæg
    21

    Iconizer

    Hej klasus

    Har nu prøvet at instalere Embird for 3 gang, og selv om jeg sagde nej til at plugins skulle gemmes sætter Embird dem selv ind, så nu ved jeg ikke hvilke andre instillinger der er gemt, som jeg ikke kan finde.

    Det lykkes ikke at få det til at virke, så lige nu må jeg bruge Xp til en hurtig søgning.

    Hilsen
    Annlin

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •