Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Kolding, Geografisk Have

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Kolding, Geografisk Have

    Jeg var til marked i lørdags, plantemarked og det var ikke på Bornholm. Nej det var i Geografisk Have i Kolding. Det var så overvældende et marked, som holdes hvert år på Grundlovsdag, at jeg ikke fik set en døjt andet i haven Men det skal jeg helt sikkert en anden gang! Jeg har tænkt mig at besøge haven, så ofte jeg kan komme til det, for den er i særklasse og jeg har tilmed for et år siden meldt mig ind i "Geografisk haves venner". Havde jeg kunnet, havde jeg taget derover til Sankthansfest, som jeg har set billeder af fra min gode veninde, som jeg også var sammen med. Der står mere om haven her: http://www.kolding.dk/geografisk_hav....asp?sid=28300

    Et eneste foto kom jeg hjem med. Det må bestemt blive til flere til tråden her henad vejen Men lige nu må I nøjes...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Å der er så smukt derover... har lyst til at køre lige med det samme og se dem alle.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Vi var også i Geografisk Have til plantemarkedet. Og hvilken skøn dag - madkurven var med, vejret var skønt og jeg fik nye planter med hjem. Det skal helt sikkert gøres til en tradition.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det kan være, vi mødes næste år så Blomsten-Pia Vi er ihverfald en flok plantetøzer, som har talt om at fortsætte med at komme til det marked. Jeg fik også købt dejlige planter
    og Julemor

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •