Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 28

Emner: Smiiil :o) (en tråd med vitser)

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    167
    En familie sidder omkring bordet.

    Sønnen spørger faren, om han må stille et spørgsmål. Faren siger:
    "Selvfølgelig, min søn!" Sønnen spørger så sin far: "Far! Hvor mange slags bryster findes der?"

    Faren er lidt overrasket over spørgsmålet, men svarer: "Hmm, tja, der findes tre slags bryster. Når hun er i tyverne, er en kvindes bryster som meloner, runde og faste. I trediverne og fyrrerne er de som pærer; stadig dejlige, men de kan godt hænge lidt. Efter halvtreds er de som løg!" "Løg??" " Ja, når du ser dem, får de dig til at græde!"

    Konen og datteren, der havde siddet og lyttet til denne intelligente samtale, var af en eller anden grund lidt mopsede. Datteren spurgte sin mor: "Kan jeg stille et spørgsmål, mor. Hvor mange slags tissemænd findes der?"

    Hun kiggede over på manden og svarede: "Nu skal du høre, min pige!
    Mandens tissemand gennemgår tre faser. Når han er i tyverne, er den som et egetræ, stor og hård. I trediverne og fyrrerne er den som et birketræ, bøjelig men til at stole på. Når han er på den anden side af halvtreds er den som et juletræ." "Et juletræ??" "Ja, helt udtørret og kuglerne er kun til pynt!"
    Varme rokke-kram
    Connie

  2. #12
    Rysse Gæst
    Lille Per spildte mælk på bordet, " du er en gris Per" sagde moderen. "Ved du hvad en gris er" "Ja" svarede lille Per. "Det er en so´s lille dreng"

  3. #13
    Rysse Gæst
    Pablo legede på gaden i Rom. Overfor var der et glædeshus. En sortklædt mand kommer ud og Pablo farer hen over gade og siger " jeg ved godt, hvor du har været henne" Manden tager nogle mønter op af lommen og giver Pablo dem. "Værsågod, stik så hjem og glem, hvad du har set.
    Men i skyggerne på den anden side af vejen, følger Pablo manden hjem og i det øjeblik den sortklædte mand stikker nøglen i hoveddøren, dukker Pablo frem. "Nu ved jeg også hvor du bor. Fabrilsk stikke manden igen hånden i lomme og giver Pablo nogle mønter. Glad løber han hjem.

    Om aftenen da Pablo skal i seng ryster hans mor hans bukser. Ud triller alle mønterne. "Hvor har du dem fra" spørger moderen. Lille Pablo går til bekendelse. Mor er meget vred. "Det kan jeg godt sige dig, i morgen går du hen i kirken og køber lys for alle pengene og går ind og skrifter". Som sagt så gjort. Pablo køber lys og går ind for at skrifte.
    Præsten åbner lugen og Pablo kigger op og smiler..... HA ! nu ved jeg også hvor du arbejder !!!!

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Indlæg
    286
    Drengen spørger sin mor "Mor hvorfor har du sådan en stor mave?" Mor: "Fordi far har foræret mig en baby". Drengen ser forvirret på sin mor, og løber ind til faren "far, er det rigtigt, du har foræret mor en baby?" far: "Ja det kan man godt sige..." "Ved du godt, at hun har ædt den?"
    hilsen Tina

    hvad skal jeg nu finde på

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Hvad er forskellen på en RIGTIG mand og en dinosaur?

    De er begge uddøde.....
    supersine669

    carpe diem

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    64

    Dagens Smil

    Den her synes jeg er skøøøøøn

    http://www.youtube.com/watch?v=4TM3GbxaNLI

    hav en god dag
    knuzzzz hhzh
    You cannot do a kindness too soon, for you never know how soon it will be too late

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    SÅ ER DEN GAL IGEN :

    Alle stewardesserne i SAS er blevet fyret !!!!!!!!!!!
    En nærmere undersøgelse har nemlig vist at de alle..................

    har en revne i understellet.
    supersine669

    carpe diem

  8. #18
    krumme Gæst
    Med al den snak om brobizz, kan jeg altså ikke dy mig!!!!!!
    Tid til lidt selvironi

    Kig her: http://www.smcc.dk/forum/phpBB2/view...894d15e56d2cee

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Uha den havde jeg også liggende...
    Brugsanvisning til Storebæltsbroens betalingsanlæg.

    For Mænd
    1. Kør frem til lugen
    2. Betal
    3. Kør videre

    For kvinder
    1. Kør frem til lugen
    2. Bak tilbage til lugen
    3. Kør lidt frem igen
    4. Find håndtaske
    5. Tøm håndtaske på gulvet
    6. Find pung
    Hvis punkt 6 ikke er muligt så gå tilbage til punkt 5
    7. Tag dankortet
    8. Rul vinduet ned
    9. Kør lidt frem og tilbage så du er tæt nok på lugen
    10. Sæt dankortet i slidsen
    11. Vend kortet
    12. Vend kortet igen
    13. Tryk godkend
    14. Tag kortet
    15. Bed om en kvittering
    16. kravl over i højre side, stig ud, og find dankortet på jorden
    17. Kravl ind igen
    18. Læg dankortet i pungen igen
    19. Læg pungen på plads
    20. Rul vinduet op
    21. Rul vinduet ned
    22. Tag kvittering
    23. Rul vinduet op
    24. Start bilen
    25. Kør
    26. Start bilen igen
    27. Kør
    28. Efter 5 Km slip håndbremsen
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    64

    Mor_testen

    Mor-testen

    En lille sød historie...
    om det at være mor.

    Jeg var ude at gå med min 4 år gamle datter. Hun samlede noget op fra jorden og ville putte det i munden. Jeg tog det fra hende og bad hende lade
    være med sådan noget.
    "Hvorfor?", spurgte min datter.
    "Fordi det har været på jorden. Du ved ikke, hvor det har været. Det er beskidt og sikkert fyldt med bakterier", svarede jeg.
    Min datter kiggede fuld af beundring på mig og spurgte "Mor, hvor ved du alt det fra???".
    "Uh", jeg tænkte hurtigt... "Alle mødre ved den slags ting. Det er med i mor-testen. Man er nødt til at vide det, ellers får man ikke lov til at blive mor".
    Vi gik videre i stilhed i 2-3 minutter, mens hun tyggede på disse nye oplysninger.
    "Åh, nu ved jeg det", udbrød hun. "Hvis man ikke klarer mor-testen, er man nødt til at blive far i stedet for!".
    "Lige præcis", svarede jeg med et stort smil.


    God Weekend



    knuzzzz hhzh
    You cannot do a kindness too soon, for you never know how soon it will be too late

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •