Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 28

Emner: Smiiil :o) (en tråd med vitser)

  1. #1
    jane72 Gæst

    Smiiil :o) (en tråd med vitser)

    Starter her en tråd op med vittigheder... og håber I vil være med til at fylde på... så vi kan få et ekstra smil frem ...


    2 ældre mænd på plejehjemmet sad og talte sammen, da den ene pludselig siger :" hvor er det romantisk at du stadig kalder din kone for skat"

    hvortil den anden svarer:" tja.. hvis sandheden skal frem så er det fordi jeg ikke huske hvad hun hedder"

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    18 Feb 2007
    Geografisk sted
    9560 Hadsund
    Indlæg
    76
    hør hvad mændene er siger

    Hvorfor strikker kvinder??? Fordi, så har de noget at tænke over mens de taler

  3. #3
    jane72 Gæst

    Havearbejde

    Den gamle far, der boede langt ude på landet, skrev til sin eneste søn, der sad i fængsel:
    - Jeg orker ikke at grave haven i år. jeg ved, du ville gøre det for mig, hvis du kunne, men du er her jo ikke...
    få dage efter skrev sønnen tilbage:
    - Du må endelig ikke grave i haven, far! det er der pengene fra røveriet ligger! dagen efter kom politiet og gravede hele haven op uden at finde noget. så skrev sønnen igen til sin far:
    - Sådan far, nu er haven gravet! det var det bedste jeg kunne gøre herfra!

  4. #4
    jane72 Gæst

    hesten ringede :o)

    Manden sidder i stuen og læser i sin avis, da konen braser ind i suen og slår ham hårdt i hovedet med en stegepande. Manden bliver bevidstløs, men kommer dog hurtigt til sig selv. - AV! Hvorfor gjorde du det? - Jeg fandt en seddel i din lomme hvor der stod Annemette på råbte hun. - Nå, men det var fordi, at jeg forleden var på travbanen, og den hest jeg spillede på hed Annemette! Konen klappede ham kærligt på hovedet, undskyldte og gik ud igen. 3 dage senere sad manden igen i stuen og læste sin avis, da konen igen brasede ind og slog ham hårdere i hovedet med en større stegepande. Manden blev bevidstløs, men kom hurgtigt til sig selv. Manden hylede: AV! Hvorfor gjorde du nu det? Og konen svarede: Din hest har ringet...

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    18 Feb 2007
    Geografisk sted
    9560 Hadsund
    Indlæg
    76

    et får

    Sikke et får

    En blondine ville bevise over for sig selv og for andre, at blondiner var knap så dumme som folk troede, så hun farvde sit hår brunt og drog ud for at bevise. Da hun var kommet godt ud på landet, mødte hun en bondemand der var i færd med at få sine dyr over vejen. Hun steg ud af bilen og sagde til ham: "Hvis jeg kan gætte dit erhverv, må jeg så få en af dine får?"
    Til det svarede bondemanden: "Det må du godt, men så skal du også gætte rigtigt første gang." Blondinen svarede: "Jeg gætter på du er landmand" Bondemanden tilstod og sagde: "Du må vælge et af mine får" Blondinen valgte et får, tog det med sig hen i sin bil, og var meget stolt, for nu havde hun bevist, at blondiner er lige så kloge som alle andre, men lige inden hun skulle til at køre, kom bondemanden hen til hende og spurgte: "Hvis jeg kan gætte din rigtige hårfarve, må jeg så få min hund tilbage?"

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    18 Feb 2007
    Geografisk sted
    9560 Hadsund
    Indlæg
    76
    Kvinder er bare klogere!

    Tre mænd sad ved en lille sø og fiskede, da pludselig én fisk bed på alle tre snører samtidtig...
    Fisken sprang op på breden og sagde:
    Jeg er dybets bedste magi-fisk... Hvis I lader mig leve for I hver ét ønske, som jeg vil sørge for går i opfyldelse!
    De tre mænd overvejede... men kun ganske kort... og den første mand sagde:
    Okay okay... Så tester vi dig lille ven... Hvis du virkelig kan trylle, så kan du vel også gøre mig tre gange så klog, som jeg er nu!?
    Fisken sprællede med halen og *---*PlinG*---* Hans ønske blev opfyldt.
    Så blandede den anden mand sig...
    Okay okay... Det var rimelig godt, men kan du så også gøre mig 10 gange så klog, som jeg er nu?
    Fisken sprællede igen med halen og *---*PlinG*---* Hans ønske gik også i opfyldelse...
    Nu mente den sidste mand så, at han var smart og sagde...
    Ja ja... det er alt sammen meget godt, men tror du det kan lade sig gøre at trylle mig 100 gange så klog som jeg er nu??
    Ja da! Svarede fisken og sprællede med halen*---PlinG*---*
    Hans ønske gik da også i opfyldelse, og nu sad de to unaturlige kloge mænd og den yndefulde kvinde ved søen og fiskede videre!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Manden kommer op til lægen
    "doktor dokter jeg føler mig overset" Doktoren: næste
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    en til Riskær

    Hvad er forskellen på en dommer og en giftefoged?


    Den ene henviser folk til et hårdt liv i fangenskab, den anden sætter dem bare i fængsel.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    jane72 Gæst

    Bangebuks :o)

    Lille Ole siger til sin bedstemor:
    - Ærligt talt så tror jeg altså at far er en rigtig Bangebuks..
    - Nå hvorfor dog det?
    - Jo for hver gang mor er ude at rejse så sover far ved nabokonen.

  10. #10
    jane72 Gæst

    Klog dreng ??

    Lille Poul kommer tidligt hjem fra skole og hans mor spørger, hvorfor han allerede er hjemme.
    - "Det var fordi jeg kunne svare rigtigt på et spørgsmål fra læreren."
    Moren spørger stolt, hvilket spørgsmål det dog var...
    - "Hvem der havde kastet min madpakke i nakken på Ole."

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •