Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 19 af 19

Emner: Robotstøvsuger

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    20 Feb 2009
    Geografisk sted
    8270 Højbjerg
    Indlæg
    48

    Robotstøvsuger

    Hej.
    Jeg har også gået og leget med tanken om sådan een. Har en Kirby, som er meget effektiv, men som også kræver høreværn og at man har telefonen med sig, for ikke at gå glip af en opringning.
    Tænkte at man nok skulle foretage en masse forberedelser før støvsugningen med en robot,såsom at flytte spisestuestolene op på bordet, flytte potteplanter, ledninger og diverse andre småting først. Derefter faldt det mig ind, at hvis man gjorde det,så ville det da være en nem sag, også med en almindelig støvsuger!!!
    Men det skal også siges, at vores bedste venner har en robot og de er meget glade for den. Han sidder i kørestol og hun har nok at gøre i den anledning. Men deres hjem er selvfølgelig også indrettet bekvemt uden dørtrin og ting på gulvet, som man kan køre ind
    Så det er nok indretningen, der er afgørende for succeen.
    Venlig hilsen fra Birthe Risbjerg i Århus

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    skive
    Indlæg
    132

    robotstøvsuger

    jeg overvejer at få mig en robot støvsuger,
    er der nogen der har erfaring med hvad jeg skal vælge, jeg har nemlig både en hund og langhåret main coon kat der fælder en del så det skal være en der kan klare det hår som ligger rundt omkring
    jeg har været rundt på forskellige test, men synes ikke lige jeg finder noget om hvad de kan klare ang dyr
    så jeg håber at der er nogen her på rokken som har nogle råd de kan give videre

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg tror slet ikke, at sådan én kan komme rigtig ind i krogene.

    Jeg tror, at hvis min mor skulle have rengøringshjælp og vedkommende så brugte en robotstøvsuger, så ville min mor helt sikkert gå det hele efter med en almindelig støvsuger så snart rengøringshjælpen var ud af døren.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #14
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg tror slet ikke, at sådan én kan komme rigtig ind i krogene.

    Jeg tror, at hvis min mor skulle have rengøringshjælp og vedkommende så brugte en robotstøvsuger, så ville min mor helt sikkert gå det hele efter med en almindelig støvsuger så snart rengøringshjælpen var ud af døren.
    He he Lene more mig lidt over dit svar( så ville min mor helt sikkert gå det hele efter med en almindelig støvsuger så snart rengøringshjælpen var ud af døren.) Det er lige sådan min mor altid sagde "hvis hun ikke kunne få lænestolene flyttet når der støvsuges skulle hun ingen hjælp have" Tror nu heller ikke din mor vil betale for noget hun kan selv. Forøvrigt har jeg kun hørt godt om disse støvsugere...............

    Inger

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så må jeg gå til bekendelse vi har en robotstøvsuger nu og er meget glade for den så den har fået et navn roberto den tager hverdags støv og fnuller også ud i hjørnerne og under stole og borde, men den gammel dags har vi endnu til møbler osv. men den er kun i brug 2 til 3 gange om måneden.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Citat Oprindeligt indsendt af Inger1 Se meddelelser
    He he Lene more mig lidt over dit svar( så ville min mor helt sikkert gå det hele efter med en almindelig støvsuger så snart rengøringshjælpen var ud af døren.) Det er lige sådan min mor altid sagde "hvis hun ikke kunne få lænestolene flyttet når der støvsuges skulle hun ingen hjælp have" Tror nu heller ikke din mor vil betale for noget hun kan selv. Forøvrigt har jeg kun hørt godt om disse støvsugere...............

    Inger
    Ja, hvis min mor har bestemt sig for at støvsuge efter med en almindelig støvsuger, så er hun nok så stædig og bestemt, at hun nok skal få det gjort. Om hun så skal kravle rundt på gulvet på et par gigtplagede knæ og en dårlig hofte. Jeg KENDER hende!!!

    Og husk: hun bliver 80 næste gang.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    05 Oct 2007
    Geografisk sted
    Langeskov, Fyn
    Indlæg
    22
    Vi har en "Roberta" og er superglade for hende med 3 katte, 1 hund og 2 børn i huset. Den kører hver formiddag. Den tager det værste og en gang om ugen bliver der støvsuget med den almindelige støvsuger. Roberta holder så at sige skidtet nede

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    02 Jul 2008
    Geografisk sted
    Ejby, 4623 Lille Skensved
    Indlæg
    45
    Vi har også en robotstøvsuger. Den er beregnet til dyrehår. Den har en ekstra stor beholder til støv / hår. Vi har kat og meget ofte besøg af 3 langhårede hunde. Det er lige før den støvsuger bedre end min alm. støvsuger. Den kører fint over tæpperne på gulvet og ud på trægulvet. Den kommer også i hjørnerne og rundt om bord- og stoleben. Selvfølgelig skal man rykke lidt rundt på møblerne så den kan komme til og man skal ikke have ledninger liggende den kan køre rundt i. Der medfølger tre tårne, som kan sættes i døråbninger mm. (vi har ikke dørtrin), så den bliver i et rum ad gangen. Tårnene kan så efter endt støvsugning "kalde" på støvsugeren, så den fortsætter i næste rum.

    Vi er meget glade for den, men den kan selvfølgelig ikke erstatte en alm. støvsuger helt. Den kommer ikke op på panelerne og under sofaen, så det må vi tage en gang imellem. Men den letter rengøringen gevaldigt. Der medfølger også en fin fjernbetjening.

    Hilsen Siff

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Min mor og far købte en rigtig dyr robotstøvsuger, mens min mor endnu levede, netop på grund af min mors dårlige ryg. - De var meget skuffede. - Nu står den i et skab hos min far og bliver ikke brugt.
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •