Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 19

Emner: Robotstøvsuger

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Robotstøvsuger

    Nu er robotstøvsuger ved at være nede i pris, så vi almindelige dødelig også har råd til at købe dem er der nogen der har erfaring med dem !! for støvsugning er en plage for mig med min dårlig ryg og det vil være fedt at have sådan en til at gøre arbejde, men er de gode ???
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Faber Gæst

    Robotstøvsuger

    Hej. Jeg har en robotstøvsuger og er ikke glad for den, da jeg har for mange potter og vaser samt ledninger på gulvet. Men har man ikke det er det en god investering hvis man ikke kan klarer en alm. støvsuger, jeg har også problemer med mine arme til en alm. så derfor har vi købt en Dyson og den er perfekt. Hilsen Faber

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    16 Dec 2006
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    644
    Vi har haft en Dyson og var glad for den, men man skal have høreværn på
    når den bruges , nu har vi en som suger lidt bedre og larmer ikke så meget.
    det er en Samsun multi 1800 W også posefri.
    Med venlig hilsen Steffen

    Livet er ikke det værste man har - om lidt har Winnie klar .

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Kommer den også godt ind i krogene og kan den støvsuge panelerne?
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2008
    Geografisk sted
    x
    Indlæg
    112
    Få en del år siden gav vi mine forældre en robortsøvsuger. De havde hund på det tidspunkt og min mor fik pga. knogleskørhed besked på kun at løffte 3 kg...
    Den de fik (mærket har jeg glemt) har de været glad for. Den er god til den "lette" rengøring, den er ikke til kringlekrog og paneler, men den kan fint tage hundhårene. Men mor bruger tit det med at sætte den i gang og så gå ud og handle eller andre ting for den larme lidt.
    Tro dem der er på marked i dag er en hel del bedere, men prøve lydnivuaet i butikken inden I køber.
    Bogormen


  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Så er det vist ikke noget for min mor. Hun skal helst først og fremmest have rent i krogene og panelerne.

    Hun ligger helst på knæ og støvsuger.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    08 Sep 2007
    Geografisk sted
    Vestjylland
    Indlæg
    57
    jeg her en robomob... det er en lille kugle som man lader op via en ledming i stikkontakten... som man sætter nogle fiberblude på.. helt perfekt til kattehår og nullermænd... den er virkelig effektiv. kan kun anbefales.. kan købes i elgiganten for 250 kr...

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Nu har vi flere trin i huset, den kan nok finde ud af at komme op og ned af dem, den skal vel løftes, vi har også træ/klinke og gulvtæpper over huset, skal den så sættes om hver gang ?
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Mine forældre har HAFT een, og den kan kun anbefales til store gulvarealer og helst uden tæpper.

    Den har godt nok en lille børste der tager tæt ind ved stole- og bordben, men alle ledninger m.m. skal løftes/flyttes så den kan komme til. Og er sofaer og stole meget lave, kan den heller ikke komme ind under dem. Hver gang den støder ind i noget ændrer den jo retning, så den kommer ikke ved egen kraft over dørtrin m.m.

    Så de har byttet den ud med en gammeldags en af slagsen.

    Til gengæld har de investeret i "Robert", en robotgræsplæneklipper. Den er de meget glade for. Men der skal man grave et lille kabel ned hele vejen rundt om plænen, og så holder den sig inden for dette kabel.

    Min ene søn og svigerdatter havde også en robotstøvsuger, men den brugte de ikke ret længe, for den skulle flyttes manuelt fra rum til rum, og da de har gulvtæpper, kørte den ikke særlig godt.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hmm det var jo for at skåne ryggen vi skulle have en, men jeg tror vi får en del arbejde med at flytte den hele tiden, så tja ja det bliver ikke i vores hus den kommmer til at bo, vi bruger den gammel dags indtil den bliver skiftet ud med en hushjælp.

    TAK for jeres meninger om den.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •