Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Emner: Hjælp til plastikposer foldning

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    [quote=Nette;122222]Utroligt!
    Hvordan gemmer man så sådan nogle?
    Og hvordan ved man lige, hvilke størrelse posen har?


    De store poser bliver til store trekanter og de små til små trekanter - det er faktisk meget let at se forskel.
    Jeg ved det fordi jeg skulle bruge en pose - de ligger i nederste skuffe og da jeg tog fat i én kom der tre andre med........min lunte er ret kort i denne varme, så jeg sagde nogle ting, der ikke skal ses på tryk, satte mig ned på gulvet for at rydde op i den forbistrede skuffe og opdagede at der var helt rart at være, fordi der var gennemtræk. Og lige pludselig var alle poserne blevet til trekanter - og nu kommer der kun én med, når jeg griber ned i skuffen. Jeg vil forsøge at gøre det til en vane - som at folde mælkekartoner, så de ikke fylder så meget i skraldespanden, hvilket falder mig let nu, men ikke altid har gjort det.

  2. #12
    Nette Gæst
    *LOL* Jeg har lige lagt mine i folder og sådan. Det var en STOR opgave...Hi hi... Jeg havde seks bæreposer af de dyre og store, tre af de mindre. Der ud over tre Ikeaposer og to sække.
    Det var altså rimelig overkommeligt.

    Inden jeg gjorde det, lå de alle i en pose, det gør de så stadigvæk, da jeg ikke lige har et alternativt sted til dem.

    Jeg synes, det er lettest med de tynde, billigere poser.

    Nu bruger vi faktisk sjældent poser, når vi køber ind. Vi bruger tasker og net.

    Nette

  3. #13
    jannie Gæst
    ja det tror jeg så ikke min tålmodighed står model til Jeg har syet en pose der hænger på væggen med et hul i bunden som jeg så trækker posen ud af når jeg skal bruge den Forovern et hul hvor jeg putter den ned uden den er lagt sammen

  4. #14
    Nette Gæst
    Det lyder også ret smart, Jannie.
    Et eller andet sted, tror jeg også bare, det handler om at erkende, jeg ikke er et ordensmenneske, og at jeg ikke har det der gen, der folder poserne sammen.
    Mit problem er så til gengæld, at jeg lever sammen med en, der godt nok heller ikke ejer ordenssans, men som alligevel har pose-folde-genet intakt. Han er frygtelig irriteret, når han skal bruge en pose, og jeg har været der sidst.

    Nette

  5. #15
    jannie Gæst
    åh nej ikke også dig Sådan en mand har jeg også men han må leve med min poseholder Godt vi tit bruger net og ikke poser til indkøb så problemet ikk bliver et problem herhjemme

  6. #16
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af jannie Se meddelelser
    åh nej ikke også dig Sådan en mand har jeg også men han må leve med min poseholder
    *LOL* Nogle gange, når jeg kan høre, han er ude i skabet med poserne, råber jeg lige for en sikkerheds skyld "Husk du elsker mig, skat!"...

    Nette

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    LOOOOOOOOOOOOOOL - I er bare GODE........
    supersine669

    carpe diem

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    04 Apr 2008
    Geografisk sted
    Ringkøbing
    Indlæg
    80
    Genialt det har jeg aldrig tænkt på at gøre, men en god ide
    Når du strikker giver du dig selv tidens gave Hvad hånden former, er åndens spor.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •