Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Opvaskemaskinesæbe

  1. #1
    Nette Gæst

    Opvaskemaskinesæbe

    Jeg kan desværre ikke finde mit indlæg omkring min nye opvaskemaskine. Der kommer fire andre emner frem, men mi må være forsvundet i junglen.

    Jeg startede jo op med "x-tra" afspændingsmiddel og Neophos-tabletter, og resultatet har været perfekt! Flotte blanke glas og gryder, rent service og ingenting at klage over.

    Der var en venlig sjæl herinde, der fortalte mig, at man burde holde sig til samme mærke, hvorfor vi denne gang, valgte at købe "X-tra"-sæbe ( Kvicklys eget mærke), sådan sæbe og afspænding passede sammen. Samtidig kostede sæben, der dog også kun kunne fås i tabletform, under det halve af, hvad de dyre Neophos kostede.
    I går aftes skulle det så stå sin prøve. Her til morgen fik jeg et chok, da jeg åbnede maskinen. Glassene var ok rene, men slet ikke blanke. Der sad stadig madsmulder på tallerkener og bestikket så mattere ud end det plejede. Det har jeg aldrig prøvet før!
    Selvfølgelig får det lige et par chancer mere, det kan jo være et uheld, meen..

    Jeg er ikke tilhænger af at betale for et brand og heller ikke af sæbe, der ikke værner om miljøet, så jeg står lidt med et ben i begge grave.

    Har I andre prøvet X-tras, og hvordan er jeres erfaring med det?

    Nette

  2. #2
    OPR1 Gæst
    Da jeg havde opvaskemaskine, brugte jeg det afspændingsmiddel som var billigst, men brugte udelukkende Neophos vasketabletter, da jeg følte at det var dem, der vaskede bedst op.

    Jeg har prøvet diverse andre tabletter men opnåede aldrig samme resultat,

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    4760 Kastrup Vordingborg
    Indlæg
    150
    Jeg har en opvasker men bruger kun Neophos 5 i 1 for så skal man ikke bruge hverken salt eller afspænding og alt bliver kanon flot.
    Hilsen Kvikkevik
    Alt det vi ikke kan,kan vi lære.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2007
    Geografisk sted
    9800 Hjørring
    Indlæg
    14

    opvaskemaskinen

    på et tidspunkt syntes jeg at hver gang jeg åbnede for min opvaskemaskine var servicen ikke rigtig ren. jeg sagde til min mand at jeg ville have en ny opvaskemaskine for jeg troede at det var maskinen der var noget galt med, vi havde så besøg af en reperatør til en anden maskine og vi spurgte ham til råds. han spurgte hvad vi brugt af sæbe til opvaskemaskinen ,ja vi brugte ikke noget bestemt bare det der var billigst. han fortalte at man ikke skulle skifte sæbe / afspænning men at man skulle bruge samme slags og hvis man brugte 3 i en skulle man ikke tilsætte afspænning eller salt. jeg bruger nu unamat fra aldi 3 i en og har aldrig haft en flottere opvask. håber det kan være til nogen hjælp.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •