Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Min hobby-hule

  1. #1
    klasus Gæst

    Min hobby-hule

    I forbindelse med at vores søn og svigerdatter har brudt deres forhold efter 6 år, er sønnen midlertidigt flyttet hjem, og der er som bekendt ikke noget der er så galt, at det ikke er godt for noget andet. Han vil nemlig helst sove i hans gamle værelse hvor jeg før havde min hule, som jeg egentlig længe har talt om at flytte til det østvendte værelse, da der er langt mere dagslys i dette rum - Nu ved jeg så bare ikke om lyset kan finde vej gennem alt mit habengut men alt er nu lige ved hånden


    Kasserne i loftet er vinkasser, som jeg har samlet gennem længere tid netop til dette formål og de fungerer perfekt til garn, og der er oven i købet ikke fyldt op. Den lille "sofa" der står i hjørnet på det første billede er et asiatisk pallebur, som vores lokale kvickly har modtaget keramikfigurer i, og som de tømte bare for at jeg kunne få den med hjem med det samme, oven i købet uden beregning. Der er lagt en lamelbund på en ramme i midten, som kan løftes op, så der gemmer jeg mit uld-lager, og så har vores lille-hund stadig sin egen seng.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hold da helt ferie, hvor mange dage tager det dig at gøre det "beboligt" igen men nyd det så længe det vare....
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Indlæg
    637
    Jeg gætter på hvad der mangler for at gøre det "beboeligt".. rodet...

    Ligner i hvert fald ikke min hule...
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    16 Dec 2006
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    644
    den hule ser rigtig rar ud , håber sønnen falder til
    Med venlig hilsen Steffen

    Livet er ikke det værste man har - om lidt har Winnie klar .

  5. #5
    jannie Gæst
    nej en dejlig hule du har fået dig der Det er godt indrettet

  6. #6
    klasus Gæst
    Tusind tak til jer alle!

    Steffen, jeg er sikker på at sønnen nok skal finde rytmen, men der skal jo nok lidt tid til for os alle, for det er jo ikke nemt at skulle "hjem" til far og mor igen, når man har været vant til "eget bord" i de sidste 4 år.

    Brumby, jeg tror at Hundeuld hentyder til, at vores datter har truet med at komme hjem at bo i det sidste halve år, af hendes studietid, hvilket ca. er fra jul, sådan at hun kan skrive sin opgave og spare penge op til en længerevarende rejse samtidigt, meeeen så tror jeg så'gu' at jeg indrager dagligstuen til hobbyrum........... Jeg kan lige se mandens reaktion på dette Og mht. til rodet kommer det helt af sig selv, når jeg først går i gang med et af mine projekter, men jeg ved fra min "gamle" hobbyrum, at da alting kan nås fra stolen roder jeg faktisk ikke så meget, som jeg gør, når jeg har mere plads.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Nøjjj, hvor må det være lækkert med sit helt eget rum til sine hobbyting. Der kan jeg godt være misundelig på dig.
    Vi har godt nok et par værelser "tilovers" her, men det ene bliver brugt til opbevaring af partytelt, klapborde m.m., og så lige en del af en af vore sønners indbo, der p.t. bor hos sin lillebror. Lejligheder hænger jo ikke på træerne. Og det andet er inddraget til gæste- og pusleværelse. Så jeg må nøjes med et skab til mine ting, og så sidder jeg eller og hyggestrikker i divaneseren.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Her i huset må familien leve med mine hobbies over det hele Det ser lækkert ud med alt samlet på et sted
    og Julemor

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2008
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    127

    Smiler

    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Her i huset må familien leve med mine hobbies over det hele Det ser lækkert ud med alt samlet på et sted

    Sådan er det også her. Men når engang børnene flytter hjemme fra så skal jeg have en hobbyhule for det har jeg drømt om i mange år.

    Hilsen Musse


Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •