Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 57

Emner: Karklud - garn?

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2008
    Geografisk sted
    2791 Dragør (Tårnby)
    Indlæg
    142
    Rigtig smart Zep
    Knus Susanne - medlem af Krea Hafnia

  2. #22
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Mine er også helt alm. firkantede, strikket på samme måde som Nettes, men kun med 60 masker (har ikke så store hænder ).
    Den forstod jeg godt!

    Men pas på, jeg husker som en elefant!!!!
    ( Og nej, jeg har ikke elefanthænder)

    Nette

  3. #23
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Nattrolden Se meddelelser
    ai hvor smart det bliver jeg da nød til at skal have prøvet. karklude får man heller ikke for mange af
    Nej, der går jo mindst en hver dag. :-)
    Jeg bruger dem dog kun i køkkenet, ikke til at støve af med eller til vinduesvask.
    Der bruger jeg de billige klude, som vidst engang hed engangsklude.
    Dem smider jeg også i vaskemaskinen, og foresten var der en, der havde vasket før mig forleden i kælderen, som går meget op i genbrug;
    Hun havde smidt sine engangssvampe/rengøringssvampe til ti for ti kroner med på en 60 graders.

    - Ja, med fare for at fornærme nogen herinde, der gør det samme, så kunne jeg altså ikke lade være med at grine. :-)

    Nette

  4. #24
    Tina Gæst
    Nej - det er da løgn !!!!!



  5. #25
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg tror ikke, at jeg kunne nænne at bruge en fint strikket klud til hverken karklud (til at tørre gryder osv. af med) eller til bordklud (til at tørre snavs op fra bordet med). Jeg bruger altid de gode engangsklude og vasker dem ofte (til de er så hullede, at jeg ikke vil have dem mere). Så overtager min mor dem. Hun siger, at de er bedst at bruge, når de er hullede.

    Min mor strikkede forresten en vaskeklud i bomuld engang. Men den var så hård at bruge. Hendes strikkede og hæklede gæstehåndklæder er gode nok.

    Jeg glemte helt at sige, at det er en sød skins gul karklud, du har strikket nede på skinsøen, Zep!

    I øvrigt så har jeg også både små hænder og fødder. Jeg bruger tit børnesokker str. 37 - 38.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Citat Oprindeligt indsendt af Nette Se meddelelser
    Den forstod jeg godt!

    Men pas på, jeg husker som en elefant!!!!
    ( Og nej, jeg har ikke elefanthænder)

    Nette
    Jamen jeg har altså små hænder grænsende til børnestr.
    og Julemor

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    Citat Oprindeligt indsendt af Nette Se meddelelser
    Nej, der går jo mindst en hver dag. :-)
    Jeg bruger dem dog kun i køkkenet, ikke til at støve af med eller til vinduesvask.
    Der bruger jeg de billige klude, som vidst engang hed engangsklude.
    Dem smider jeg også i vaskemaskinen, og foresten var der en, der havde vasket før mig forleden i kælderen, som går meget op i genbrug;
    Hun havde smidt sine engangssvampe/rengøringssvampe til ti for ti kroner med på en 60 graders.

    - Ja, med fare for at fornærme nogen herinde, der gør det samme, så kunne jeg altså ikke lade være med at grine. :-)

    Nette
    aii Nette så meget genbrug er jeg så heller ikke til bare tanken om alt det fedt der kan side i sådan en svamp.
    nå men jeg syndes nu de er meget søde men mon der er nogen der ligger inde med forskellige former for vaske klude? det kunne være dyr/blomster/blade jamen alt jeg er bare så nysgeri.

    zep den er virkelig skøn den farve du har lavet jeg har lige lavet en som min sviere mor tog med sig. så nåde værken at få foto eller noget af den.
    zep det er bare det som bliver kaldt for små fine nisse-hænder
    Lev livet vi har det kun til låns.

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Så er det nok ikke så dumt, at jeg har en nissehue på, når jeg også har nissehænder og -fødder.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Så er det nok ikke så dumt, at jeg har en nissehue på, når jeg også har nissehænder og -fødder.

    nope slet ikke.
    Lev livet vi har det kun til låns.

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Nu ikke afsløre vor sande identitet Men sådan apropos, så har jeg tænkt, at svigermekanikken skal have en pakkekalender i år. Deri skal var "forbrugsting", da hun "har alt". En af tingene bliver med sikkerhed strikket karklud
    og Julemor

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •