Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Eva Trio

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220

    Eva Trio

    Min mand har været så heldig at få en Eva Trio Sauterpande i julegave fra
    sit arbejde, men nu er jeg altså lidt på herrens mark.

    Fungerer den som en helt "almindelig" pande - og kan vi f.eks. bruge den til de brune kartofler i morgen ??

    Hvordan skal den rengøres ? - alm. sulfo ??

    Jeg er ikke forvænt med så dyrt køkkengrej, så jeg vil naturligvis gerne passe godt på den.


  2. #2
    OPR1 Gæst
    En sauterpande kan bruges som en almindelig stegepande.
    Den er blot højere, så det er muligt at stege større mængder i den. Den er også fortræffelig til f.eks ting, hvor der skal tilsættes en del grønsager, fond o.lign. Samtidig med formindsker højden fedtstænk på komfuret.

    Som tidligere isenkræmmer er mit råd at du aldrig nogensinde kommer sulfo på en stegepande. Det eneste man opnår, er at kødet fremover nemmere brænder fast.

    Gør panden ren omgående med varmt vand og en børste og skulle noget være brændt fast, så kom lidt vand i panden sammen med noget salt, giv det et opkog og så burde det være nemt at skylle af.

    Og skulle det være et svært tilfælde, så smør lidt brun sæbe på panden, pak den i en plastikpose og lad den stå et døgns tid, så kan den nemt skylles ren.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    10 Sep 2007
    Geografisk sted
    Skjern
    Indlæg
    220
    Hej Galleri

    Det var lige sådan et "ekspert-svar" jeg havde håbet på. Tusind tak.

    Tror den skal indvies til de brune kartofler i morgen. De smutter som regel ved siden af panden, så her må de høje sider rigtig have sine fordele.

    God jul.

    Mvh. Conny

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •